PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

Peminat Fatin Liyana? rapatkah PM dengan Ben Ashaari?

Hai pembaca blog PM, Kenal Fatin Liyana? kenal Ben Ashaari? Bukan PM cuba menumpang populariti diorang ni tapi entri ni betul betul ada kaitan dengan mereka berdua. Sekarang sudah 6 bulan setengah PM dalam dunia blogging ni banyak blogger yang PM kenal dan mereka berdua ni merupakan blogger terawal yang PM gelarkan popular sebelum ramai lagi blogger blogger popular yang lain PM kenali.
Nah besar punya gambar PM letak, comel kan? sapa tak mahu kenal ngan Fatin Liyana, ramai kot nak kenal. Tambahan dia pun sebaya PM. OK berbalik kepada isu, kenapa dua blogger ni menjadi sebutan PM hari ni? tadi sedang sibuk godek gode entri lama tiba tiba terklik pada link Ben Ashaari dan PM dengan senang hati PM klik link entri tu. eh korang tak tahu erk PM ngan Ben ni kawan baik. haha #bila entah. perasan je lebih. Tapi header blog PM pernah dipilih oleh Ben. PM perhatikan komen untuk entri tu. Salah satu nya tertulis seperti ini.


seperti sedia maklum, blog PM diwujudkan pada 13 April 2011, dan tempoh masa untuk komen tu hanya la sebulan lebih selepas blog ini diwujudkan. Tapi tengok kenyataan komen tu. "Mr Ben, Pendamba ni ke yang suka sangat kat Fatin Liyana tu ke? " Waw ada orang tanya kat  Ben Ashaari tentang PM. haha . Nantikan jugak jawapan Ben untuk soalan tu, tapi takde. ahaha.


Tapi baru sebulan berjinak dalam dunia blog , cam ner dia tahu PM ni suka gila kat Fatin Liyana ni? mungkin disebabkan entri Luahan Untuk Awak atau, entri Cinta 4 segi yang menarik kehadiran Fatin Liyana yang mengaku dia malas dan Yuyu zulaika yang nak pilih PM sebagai calon kekasih dia. Tak percaya? boleh klik link tu.


Apa apa pun secara jujurnya blogger yang pandai buat entri yang dapat menarik perhatian PM untuk membaca memang akan menjadi tempat persinggahan PM. sekarang da setengah tahun PM bersama blog ni.alhamdulillah hasil usaha dan cara blogging PM mendatang kan hasil ada yang dapat terima blog ni walaupun PM ni hanyalah blogger picisan. sekian .mekasih sudi baca entri ni.sudi sudikan untuk komen.
THANKS FOR READING ♥ COMMENT

16 bicara cinta:

Lyza Qayudonajew II said...

oke . ! best jugak . fatin ? siapakah itu wahai abgku ? HAHAHa

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

untung laaaaaaaaaaaaaaa

Nadia said...

wah...fatin sebaya PM kew??^_*

nad pon suka sangat kat FL..comels gilew..^_*

dah la ari tu dyer sokong N.9...

p/s :: jangan marah..^_*

Siti Asiah said...

salam kenal...dr segmen Cik Atiera.
Jom la singgah blog Saye..:)

www.sitiasiah84.blogspot.com

Nyamuk Terbang said...

alahai untung la

Unknown said...

FL memang lawa. jeles sat~

noraauliyya said...

bro ! kita mula dari bawah bro.. ada usaha, ada peningkatan.. ada la hasilnya. btw tgh suka melompat2 nih.. Abg Ben n yuyu komen entry Auliyya yg terbaru !

nordiyana said...

PM peminat setia FL , haha . cantik kan die :)

Nurul Mazni Sawal said...

hehehe.. dia tertanye2 kot.. wah..new template lah... impressive :)

kunci locker said...

fuyooo...awl2 blogging lg dah femes...caya r...cool...ajr saya blogging bang...hahahaa

Ben Ashaari said...

Er ...

Falling . said...

x minat FL.. Minat incik zack lbh ;)

Idzanfashila said...

untung lah PM. :D

Aqilah Mohamad said...

Fatin LIyana memang besssttt :)

ascil.punye.lah said...

fatin sangat cantikkk=p

kim heeruul said...

dia cantik.Tapi gua tak berkenan..hik hik hik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD