PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Doraemon itu Comel

Hai pembaca blog pendamba mawar, adakah anda sihat? kali ni pendamba akan berbicara ringkas mengenai doraemon. ha!Doraemon, kepala kartun betul la pendamba ni.apa apa pun sebelum pendamba berbicara dengan lebih lanjut jom layan lagu ni dulu. 


Apa kaitan lagu ni ngan doraemon?haha..Sapa tak kenal doraemon?kucing robot masa hadapan yang hadir dalam hidup nobita untuk membantu nobita setiap hari. Tapi bukan itu yang pendamba nak bicarakan . Pendamba nak tahu pendamba ngan doraemon ni kembar ke?hehe...atau pendamba yang comel cam doraemon.

setahu pendamba 'awak' minat doraemon kan? pendamba tak kan pernah lupa itu. jadi konklusinya. 


cuba tenung betul betul ada iras tak.hehe.. cam sama je dari chubby tu.miahahaa.kenapa tiba tiba pendamba bercakap soal ini? nak tahu?betul ke ni? 

'awak' tulis doraemon ni comel cam pendamba, haha. Jadi apa pendapat anda? comel ke.haha.Ops siapa plak si Farra ni? Kekasih ker?buah hati ke? tunang ke?

anda boleh klik gambar di atas untuk ke blog beliau, bagi pendamba dia teman pendamba yang istimewa. eh Teman istimewa dan teman yang istimewa tu lain kan?ahaks. Dan kenapa pendamba tetibe menulis pasal dia?what do you think?am i missed her?

Nak kenal lebih lanjut mengenai doraemon?klik link dibawah.sekian
http://pendambamawar.blogspot.com/2011/08/doraemon-wujud-ke.html

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

16 bicara cinta:

Idzanfashila said...

PM = doraemon ke??
ada iras! :D

ieyza afieyna said...

hye doraemon !!

nak pgil doraemon r pasnie :P

Nizam Ijam said...

hahahaaa x ble bla

RinsyaRyc said...

hehe.. doraemon best.. ada poket ajaib...

fierul said...

hehe kalau pndamba jadi doraemon best juga . bole mnta mcm2 dari poket ajaib tu :D

Fara E's said...

haha , due2 comel ;p

Farrah yong said...

saya pun minat doremon .

kalau ada doremon , nak guna gadget2 dia .

tapi pendamba memang comey macam doremon ;p

*ikhlas dari hati ku* hehe

syarina syazila said...

oppaaaaa cumelcumel.. doremon pn kalah tw.. pape pn.. indu meh =((

Zul Fattah said...

haha.. terbaik.. doremon..? sebijik

..cik gugu.. said...

hahahaha doremon~~

yad'z said...

hai abam comel. ahahhaha.. ehem2... special yekk. hahahah

MUFTI. said...

hahaha..malu meyh..thanks again!

I do I need Iman said...

taknak comment sal doremon.
nk cakap
cantik blog ;)

tieka said...

heee...suka jugk doremon...^_^

anamizu said...

wahhh pndamba = DOREMON ek?
comel3! hehe




luv,
cik ana :)

Cik Kasih said...

skndal bru..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD