PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Persiapan musim tengkujuh

Hai pembaca blog pendamba mawar, sememangnya anda tahun bulan oktober hingga Januari merupakan musim tengkujuh bagi negeri negeri pantai timur. Agak takut la selepas trauma ribut masih ada selepas melihat khemah khemah putih. tapi pendamba harus kuat ye dak? 

Pihak amerika juga telah memberi amaran buat empat buah negeri untuk mennghadapi ribut skala 3 yang membawa angin selaju 211++km/h. Jadi ini membimbangkan pendamba.Walaupun amaran dikeluarkan di Amerika tapi kita tak tahu Kuasa Allah SWT kan. HArap kita semua dijauhkan.Entri kali ni akan menunjukkan gambar gambar untuk menhadapi musim tengkujuh iaitu hujan hampir setiap hari.

agak lucah sikit gambar diatas.maaf.
alang alang tu boleh main pistol air.ahaks
da macam starwars kan?
ini cam smart la, sesuai untuk angin kencang. sebab sistem aerodinamik dia cam mantap je
Adik baradik goku,pakai awan terbang.



Yang ni boleh bawak pi pasar malam.

budak sekolah boleh la yang ni ,sebab nak bawak beg kan?
Ni gangter punya oiiii
Dan yang terakhir,pendamba tahu ramai akan cari yang ni. Dan ada tak sudi berpayung ngan pendamba jika pendamba ajak berpayung dengan payung ini

amacam?hehee..best kan. Nasihat pendamba jaga diri baik baik untuk menghadapi musim tengkujuh. semua gambar ehsan google.

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

9 bicara cinta:

Lyza Qayudonajew II said...

waaa , nice kowt payung2 yg abg tunjuk ue .. ade dijual x ? kitew beli secara online .. hehe :D

ayuna ayuni.. said...

woooo......hebat...!!!

hihihi...
nak payung yg ada pistol tu....:)

era kecik said...

cantik payung kat atas tu,, terutamanya payung berbentuk obor-obor... beli kat ne ek?! era nak guna.. he he he

EyqaLuvender said...

unik gler!!!
nk payung yg mcm starwars tuh...
ade lampu kalo jln mlm2...


*btw,soalan anda 'ape mksd awk nk jd BF sy dkt info' tlh dijwb...weee~

fierul said...

comel la pyung2 tuh . hehe

Miss Nadya said...

aduh..rasa mcm nak payung kembar tu la..hehe..:)

Ana Farhana said...

haha,macam macam jenis payong adaaa ya.. weeehuuu :)

ieyza afieyna said...

hati2,, jga diri ya,, kt cnie cuaca ok je, xda musim tengkujuh pun..

..cik gugu.. said...

hahaha payung couple cumil ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD