PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Maafkanlah

Walaupun kita ada kawan, kadang kadang kita tetap rasa keseorangan
Walaupun kita da kekasih kita tetap rasa sunyi
Kenapa ya?
Pendamba Tak tahu apa yang buatkan emosi pendamba boleh berubah
mungkin pendamba seringkali leka untuk meluangkan masa untuk Nya
Harap harap lepas ni pendamba kembali ceria cam dulu.
Pendamba masih mampu ukirkan senyuman untuk anda
masih mampu bergelak tawa untuk anda
kerana pendamba juga inginkan anda berada bersama pendamba.


p/s pendamba single taw.

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

13 bicara cinta:

Saddila said...

ouhh kesian .

banyak2 kan tengok benda2 yang Boleh buat kita ceria .

kalau boleh , fkirlah perkara2 yang manis saje . JANGAN NANGIS PULAK !

:) :) :)

kim heeruul said...

kalau dpt gf yg tak caring bg gua memey rasa sunyi..now dh tak ada gf..bertambah la rasa sunyi..

pinky_liscious said...

ala ciannya..takpe..tu sume lumrah dunia..tp ape pn kite measti selalu ceria ok...

yunZatie said...

takpe bos. memang kan rasa sunyi bila single. fitrah manusia untuk saling cintai dan dicintai. tuhan itu pengasih. DIA akan temukan kita dengan pasangan kita.. berusaha dan berdoa.

*nasihat untuk saya jugak

SHAFIQ HASHIM said...

Sabar Ya Tuan Blog

Sy Maafkan Awak *Tetiba..

msredcheesecake said...

cuba berkawan dgn Dia...

Noraien said...

cheer up lah abang.
jgn lah sedih2 .


rapatkan diri dengan Sang Pencipta yeaaa (:

anamizu said...

takmo sesedih ye pendamba..
kawan2 blogger ramai je ade nih..
cheer up k ;)






luv,
cik ana.

Ana Farhana said...

ehhhh.. knp nih ??? hiii

Nur Syazana Mohammed Sani said...

kadang ap yang ter hampar di muka tidak sama dengan ap yang ter buku di dada ,.

hhtp://syazanasani.com

ieyza afieyna said...

kenapa ni ?jgn sedih2 ok.. chill

Cik Asma BLuppy said...

takpe.. ALLAH kan ada. DIA xkan biarkan hamba NYA keseorangan..=)

fierul said...

"didalam keramaian aku masih terasa sepi sendiri memikirkan kamu ..."
pnah dgr lagu nie ? kalau saya rasa sunyi saya dengar lagu nie . hehe tapi jgn tanya tjuk saya dh tak ingt . ngeengg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD