PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Asal cuti je badmood

Bila cuti mesti ramai yang badmood. aduh kenapa semua ni berlaku ya? cuti waktu untuk kita melepaskan tekanan. ok la tak nak cakap banyak hujung tahun ni planning nak pi cuti cuti malaysia. negeri mana yang boleh dijadikan pilihan lawatan ya. Agak anda mana yang anda pilih.
Korea
Jepun
Italy
New Zealand
Agak agak jika pendamba ajak parent pergi salah satu macam mana erk?best kan?ok itu hanya mimpi tunggu honeymoon la kita pi sana ye wahai bakal isteriku. Yang dalam senarai nak ajak parent bercuti tahun ni.
Kuala Lumpur
Pulau Langkawi
cuti cuti rehatkan minda ye dak?hehehe.sekian

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

16 bicara cinta:

Cik Kasih said...

i wanna go to alaska

cik najihah said...

teringin sangat2 nak pegi istanbul

RinsyaRyc said...

dah pi kl n langkawi.. yang len belum.. haha

anamizu said...

JAPAN!
JAPAN!
hehe :P



luv,
cik ana

Ana Farhana said...

kalau dapt g semua tempat kn besttt, syokkk :)

jauh perjalanan luas pemandangan

EyqaLuvender said...

teringin nk gi melancong kt korea...tp duit tade..sob3

^^eKaTiKaH^^ said...

semua tempat best...cume perlu sediakan money jew..hehe... :D

reenapple said...

kita pilih langkawi... =)

Cik Asma BLuppy said...

nak borang......hahaha

..cik gugu.. said...

sayang,jom pi honeymoon kt norway..



muahahahahah~

Cik Azizah said...

cuti2 malaysia :) bestnya kalau dpt pergi semua tu..aduh berangan je! cepat sape nak tolong support!

kim heeruul said...

jepun..taman sakura..=)

ieyza afieyna said...

mari la dtg perak.. hikhik,,

ieyza cuti dok umah jep.. huhu

♥ norlida ramli ♥ said...

fuyo..kalo duit banyak skrg gak nak gi sume tmpt tu..

teringin sgt pergi disneyland..haha

msredcheesecake said...

Nak gi disneyland jepun... Sape la nak sponsor ni?

Nyamuk Terbang said...

italy!!
nnt honeymoon nk g sna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD