PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Kenapa nak duga abang?

Hai pembaca blog pendamba mawar, pendamba nak update apa yang berlaku semalam. Kadang mata ni bukan gatal nak tengok sini sana tapi benda berlaku depan mata takkan pendamba nak pejam plak. terpulang nak kata gatal ke miang ke apa tapi pendamba sekadar berkongsi mudah mudahan tak trjadi pada anda semua.


Semalam dalam pukul 1pagi pendamba pulang dari cyber cafe, dalam hujan yang masih renyai tiba tiba penadmba ternampak kelibat dua orang perempuan. ok PEREMPUAN masih muda dari pendamba agak nya tapi pakaian, t shirt yang betul betul "fit" dengan tubuh mantap diorang tu, serta jeans nak pendamba tak tahu tahun bila punya sebab ketat, korang bayangkan dalam hujan pakai baju macam tu. apa yang akan terjadi?


Lebih kurang bergini la gambaran yang mampu pendamba berikan, kalau la pendamba ni seorang perogol bersiri ,berdrama ke, agak agak apa akan jadi kat budak dua orang tu? Kenapa la diorang ni tak fikir pakaian diorang sendiri yang mengundang bahaya mereka. Bila berlaku kes seperti rogol dan sebagainya mula la nak salahkan perogol.Jangan! salahkan diri sendiri dulu.


Kadangkala kita terlalu mengikut nafsu dalam berpakaian, ya pendamba tahu badan awak cantik, mantap segala bagai. tapi tak perlu la nak tunjuk. Eh! tak perlulah nak bukak baju bagai nak tarik nafsu lelaki. Pendamba harap sangat di kalangan teman pendamba jangan la ada macam tu mana tahu salah seorang dari anda bakal jadi teman sehidup pendamba. Pendamba pun tak mahu anda berpakaian macam tu. 




Tak 'Hot' la pendamba pakai baju longgar longgar ni, neraka da cukup 'hot' kalau anda nak pakai ketat ketat ni. Jangan la nak cabar nafsu lelaki. Sekali anda terkena anda akan menyesal. Bergitu juga golongan yang berkasih, eh! seronok ke tengok kekasih pakai baju ketat ketat ni? Pastu bawak pusing Mall bagai nak tayang. tolong la. yang untung nya orang lain.


Maaf jika penggunaan ayat pendamba terlalu sensitif tapi pendamba tak mahu masalah sosial semakin bertambah di negara kita ni.sekian
THANKS FOR READING ♥ COMMENT

27 bicara cinta:

justcallmeanis said...

agree pendamba. hurmm apa laa untung ! ='

jamilah izzati said...

wah!saya setuju...saya setuju..memang tidak dapat diakui ramai wanita zaman sekarang yang pakai pakaian yang sedemikian..kesannya yang macam abang cakap tu laa...uurmm,,bahaya,,bahaya,,

yunZatie said...

Pendamba harap sangat di kalangan teman pendamba jangan la ada macam tu mana tahu salah seorang dari anda bakal jadi teman sehidup pendamba. Pendamba pun tak mahu anda berpakaian macam tu.



-ayat paling best skali..haha

Cik Kasih said...

and how i agree with u! thumbs up!

..cik gugu.. said...

dia da tayang.. tgk je ler.. ehehehe~

Noraien said...

betol3.diri sendiri yang tarik perhatian lelaki dengan pakai baju ketat pastue bile kne rogol baru tahu nak salahkan perogol.ape nak jadi lah kaum hawa zaman sekarang nieee .semua nyee nak ikut budaya barat.dah xingat azab kat AKHIRAT kelak.

Bilal binti Robah said...

tajuk entry sgt taklehblah
kenapa nak duga abang?

euwwwwwwwwwwwwwww
HAHA

niesa said...

sy setuju PM tp wanita jgk tak harus dipersalahkan 100% sedangkan yg pakai baju kurung bertudung litup pun kene rogol ....sume ni sebab nafsu.Allah jadikan manusia sebaik2 kejadian...diberi akal dan fikiran tuk bezakan baik dan buruk.jadi renung2kan dan selamat beramal. peace (^_*)

Rosalia said...

tajuk entry serious menakutkan.haha :D ssh la nk ckp pedamba dengan orang macam tu. Maybe dorg terlalu HOT kot. saya ni tak hot nak kuar mak mmg pantau pakaian :) dan tak kuar tgh2 mlm ni. Anak dara lah katakan.hihi

c genk bah ne said...

pergh!!bila pedamba sudah berkata-kata..

bila perempuan dah beri tgk,lelaki pasti ada yg tidak melepaskan peluang..

MENARIK DI genkcorner.blogspot
JOM BACA

1.SAFIQ RAHIM COUPLE YANA SAMSUDIN
2.AMBULANS JATUH DARI LANGIT!!!

ANDA BLOGGER BAIK??KLIK SINI

mira blur said...

bukan abg ja yang terduga..adik pun rasa terduga juga,,hehehehee..

RinsyaRyc said...

hehehe.. sentaplah tu...
dah pandang sekali dpt rezeki, jngn pandng lama2 dose

Maya Lisa said...

maya kurang ilmu. maya tak de abang. maya tak tahu nafsu lelaki lain berbanding wanita..


perempuan ambil tidak peduli kerana bagi mereka ini fesyen. sedangkan ada hal lagi penting di sebalik ini rupenya...

islam. memang cara hidup semmpurna. kerana lelaki dan wanita sangat berbeza.

~AmyLiana86~ said...

amy lagi suka pakai baju kurung skrg nie..selesa n sopan..

dinisamsuri said...

hurm,btol jgk tu.,ppuan tu yg mcm sngja cari bala.,huhu.,hrap dini x jd cmtu.,amin

Nurfarahana Abdul Aziz said...

bangga la tu dia cantik..nak jugak tunjuk kat orang..nanti berkudis baru la tutup kot...kot la nak tutup..heheh..semoga diorang berubah..Aminn

ayuna ayuni.. said...

bahaya, bahaya...!!!

fierul said...

hah btul tuh .. stuju sgt dgn entry pdamba nie .

sYafIk-wAy said...

sangat setuju dgn kaw bro !!

Fara E's said...

tbaekkk ! setuju ouh !

msredcheesecake said...

adik2 kita ni selalu tak pikir jauh...sama cam msred dulu2

widiea azira said...

agree!!!!!

Opieneon said...

kadang2 disebab kan yang pakai ketat2 ni, org lain yang menutup terkena dengan nafsu lelaki ni, haish

anamizu said...

hemm akhir zaman..
yg TUTUP segala pun kdg2 x selamat..
cmne la drg slumber je OPEN :(




luv,
cik ana :)

nurul diana said...

saya setujuuuu !!!!

kim heeruul said...

betul,pkai sexy2 pastu bila dh kene rape..nak salah kan si perogol..

ieyza afieyna said...

betul2.. benci mcm tu..pkai bju tapi mcm x pkai..

dok dedah2 kat org xtau malu ape..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD