PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Janji Kekasih

Hai pembaca blog PM, kali ni PM nak cerita kan tentang kisah cinta PM boleh tak. mungkin disebabkan ini PM boleh bermadah dalam entri entri PM. Soal hati memang senang untuk dibicarakan berbanding melalui, kini PM da dapat lupakan dia selepas dia memilih untuk bertunang dengan orang lain.

hancur hati ini bila PM mendapat call dari dia memutuskan perhubungan kami, nekad untuk bertunang dengan insan lain. mungkin PM bukan jodoh buat dirinya, PM redha dengan kehilangan ini. Ma pun terkejut dengan berita pertunangan kekasih PM ni. Di bawah salah satu lagu yang pernah dia hadiahkan kepada PM , PM simpan lagu ni sebab PM percaya pada dia. Jom layan lagu ni seketika.


Bila PM kenangi kembali lirik lirik yang diungkapkan,
Mencari-cari ku mencari
Cari cinta yang hilang
Bermimpi-mimpi ku bermimpi
Mimpi engkau datang
Menangis-nangis ku menangis
Nangis oh kerana mu
Merintih-rintih ku merintih
Rintihan kesedihan
Kau teramat ku kasihi
Jika diselami ini rangkap pertama buat PM, semua ingatan dan fikiran hanya untuk diri PM. hanya PM kekasih hatinya, PM gembira bila mendengar rangkap pertama yang terbit dari dirinya. PM rasakan PM orang yang sangat bertuah kerana berjaya memiliki insan sepertinya.

Hanyalah kau kekasih ku
Tiada duanya
Aku sayang kepada mu
Sepenuh jiwaku
Kasihnya ku terhadapmu seharum kasturi
Tidak pernah aku curang
Kepadamu percayalah sayang ku
Aku cinta kepada mu
Engkaulah kekasihku
Kesetiaan, kasih sayang dan cinta nya buat diri PM, PM percaya kata kata manis nya kerana PM tekah dibuai erti pelayaran cinta yang mendalam.

Sungguh aku rindu
Rindu belaian mu
Diri kehausan cebisan kasih mu
Penawar resah ku
Sungguh aku pilu pilu keranamu
Pergi tanpa kata tersiksa batin ku
Sunggu aku sendu sendunya hati ku
Tapi aku mahu bersama dengan mu
Untuk selamanya
Rindu nya sentiasa bertandang dilubuk hati nya, hanya diri PM berada di hati nya. dan kami berjanji untuk bersama buat selamanya.
Sungguh aku rindu
Rindu kepada mu
Menjelmalah kasih merawat diri ku
Yang terluka dan sengsara
Merayu-rayu ku merayu
Rayu sesungguh hati
Menunggu tunggu ku menunggu
Engkau pasti kembali
Kasihanilah diri ku
Rangkap terakhir ni kerana PM pernah buat keputusan untuk berpisah dengan nya kerana desakan keluarga, tapi semuanya dapat diselesaikan dengan baik dan hubungan kami kembali seperti biasa.
Tapi kenapa kini, perpisahan yang engkau pinta. kenapa? kenapa insan lain menajdi dambaanmu. apa apa mu, hadiah lagumu ini tetap menjadi simpanan dalam hati suci PM.selamat tinggal kekasihku.
P/s: Ni la bekas kekasih pm nama dia elly.. tapi selamat tinggal elly.. kau curang dengan PM.haha.. PM minat lagu kat atas tu sebenarnya.tapi cam bosan kalau post lagu jer.

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

30 bicara cinta:

Norlida Ramli said...

haih..jiwang ngat aih mlm2 ni..er..pagi2 ni..haha..

ayat tu dh macam novelist jiwangdah tu..hehe

ecah_amicable said...

yelah................
owang jiwang.............

luplisa said...

sabar..berarti belum berjodoh tuh.nanti dapat yang lebih baik :)

Miss Purple Ungu said...

sabo je la...
pagi2 lagi dah jiwang karat ^_^

EYQASARA said...

adoi pm.. Ingtkan btol laa.. ceh! hahaha..

pinky_liscious said...

amboi....buat suspen je gf PM tu kan..hehehe....takpe PM... Tak dpt elly dapat org lain.. heheheh ;p

Eyda Syahida said...

smgt jgkla kan ak scroll smpai bwah. demmmm.. >.<

Nyamuk Terbang said...

jiwang sokmo

Sleepingronin. said...

hahaha..ingatkan apa..

merahitujambu said...

hek eleh..baru nk simpati..chaiitttt....

kim heeruul said...

ceyh..ingt kan kisah beno..keh keh keh

Cik Kasih said...

tah pm ni..ingtkn btol td..

Selendang Merah said...

hahaha...pM apa nie Sm ingat betul td bawu layan perasaan..ahaha

RinsyaRyc said...

= ="


speechless... ingat sape tadik,,,

era kecik said...

ololo.. sweetnye.. :)

msredcheesecake said...

Hampeh la pm... Padan muka kena tinggal dgn elly.... Hheee

..cik gugu.. said...

owhhh janda pm,.. hahah~

noraauliyya said...

heeee ngatkann serious.. pandai ek kenakan org .

suzyana naim said...

hahahahaha .... jiwang ... las2 elly . ingtkan sapa ... huhu

Ezzattie said...

jiwang giler. huh.haha

aimie amalina said...

aihhhhh
pendambaaaaa oohhh pendambaaaa
cintaaanyaaa dgn elly ye
kekeke

C i k P i p i T e m b a m said...

betul2 jiwang ni... haha. bila mau buat novel ? konfem melelehh :P

zahidah seran said...

hadoi...
kemainla den ralit baca sampai ke bawah...
cessshhhh...

lynda said...

cis tertipu ! hAhahahah..... baru nak cakap..so suweeettt

Ana Farhana said...

yang duluuu usah dirinduuu,hilangkan lah dr hati mu.. hahahah

Nafisah Ruslan said...

bapak xleh bla! hahaha

Zana said...

Baruu jaa nak feeling haha aisyhhh ! tipu jaa haha .

anamizu kaito said...

tertipu daku..cis~ =P






luv,
cik ana

En. Muncit said...

amboi ! bermadah punjangga la mamat ni ! hahahah !

DiDiE eLa said...

wah..jiwangnya~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD