PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

Warkah Hatiku

kadang kala dalam kehidupan kita sering merasa kesunyian, walaupun kita masih ada kawan, masih ada keluarga dan kita tahu bahawa Allah sentiasa bersama kita. Tapi seringkali kita merasa sunyi. Pernah seketika fikiran kita kosong untuk melakukan sesuatu. PM juga bergitu, sangat sangat sunyi itu yang PM tengah rasakan sekarang. Hanya senyuman dan jenaka kawan yang menemani kesunyian hati PM.

PM rindu zaman persekolahan, PM rindu kawan kawan PLKN , PM rindu teman teman politeknik tapi hanya PM yang mengingati mereka. Masing masing ada komitmen yang lebih penting, ada kerja yang perlu diutamakan ada kekasih yang perlu diberi perhatian. Kehadiran PM mungkin sekadar mengganggu. Pernah juga hati ini terkilan kerana perbuatan kawan kawan, masa susah datang untuk meminta bantuan, tika senang siapa diri PM pun tiada dalam ingatan. Bukan mengeluh tentang bantuan yang diberikan, tapi apa salahnya jadi teman susah senang.

Sebab utama PM buat akaun FB untuk blogger adalah disebabkan inilah, PM melarikan diri walaupun bukan PM yang bersalah. Hinggakan PM sunyi, hanya teman blog yang menjadi tempat sandaran untuk PM gembirakan hati ini. Mungkin PM tak mempunyai rupa yang hensem untuk diminati ramai, tapi PM bersyukur ada lagi yang sudi menerima PM sebagai kawan. Mungkin kita tak pernah bersua, tapi itu bukan penghalang untuk satu perhubungan.

PM hanya mahukan kegembiraan dari kawan kawan itu sudah mengcukupi untuk membahagiakan hati PM sendiri. ?Maaflah entri mengarut.PM takkan share. mana mana group ,biarkan je di sini. sebenarnya banyak luahan hati yang PM nak suarakan dalam blog tapi PM tak nak buat cam tu, nanti hilang teman yang selalu datang bagi semangat pada PM. Mungkin sekarang da jelas kenapa PM perlukan komen dari entri PM. sekian



THANKS FOR READING ♥ COMMENT

9 bicara cinta:

kim heeruul said...

relax ar bro..kita kan kwn..
if ada prob,habaq kat gua..insyallah gua boleh tolong ..

Falling . said...

xpe.. sy kawan kamu ;p

zahidah seran said...

jangan sedih2 ok..
kita xkenal tapi kita saling menyokong..heheh....

Pendamba Mawar said...

Mekasih semua

lynda said...

cool la bro :)

msredcheesecake said...

Tiada paksaan dlm berkawan... Kalau diorg tak sudi biarkan je... Ramai lagi yg sudi...

Unknown said...

btl la kata org bila senang kwn keliling pinggang tp bila susah...hurm...

jgn sdh2 yek...

pinky_liscious said...

pink kan ade... ;)

reenapple said...

samala kita.. sebab tu orang selalu cakap cari kawan biar seribu so that kita takkan kesunyian bila tak dihiraokan oleh yg lain...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD