PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Ieyza Afieyna realiti bukan lagi fantasi

Hai semua, kali ni PM nak cerita tentang perasaan rindu. PM sedar kita tak dapat menghalang perasaan ni. walaupun sekuat mana kita, sehebat mana kita, secekal mana ,rindu akan tetap datang bertamu di lubuk kecil ruang hati kita yang suci ini. kata orang putih kalau kita rindu seseorang tiba tiba dia muncul,
For every word you say, another piece of my heart you take
Lebih kurang cam tu la. Setiap bait dari nya akan membuat kita semakin teringat pada dirinya. Kenapa tiba tiba berbicara soal rindu? sebab PM tahu ada orang ngah rindu PM ni. Baru setengah malam tak online mencari dia siap buat entri lagi.bukti?ada jangan risau setiap bait dari PM pasti ada bukti.
ha da terang lagi bersuluh,walaupun tak ditulis RINDU, tapi kul 2.20 pagi mencari PM maknanya tengah rindu la tuh. ha senang je tanggapan PM ni.ahaha. siap entri lagi.

klik untuk ke entri tersebut
ha bukti. fake lover dia adalah PM. Siap frust lagi tu. Ha cam ner ni?PM bukan artis?oh silap la dia ni. haha..  Jom be my real lover. haha. Dia siap jeles lagi dengan seseorang.
klik untuk ke entri tersebut
It doesn’t take a reason to love someone, but it does to like someone. You don’t love someone because you want to, you love someone because you are destined too. It’s because you fall in Love with them, that you then try to find a reason, but you always come up with the answer, No reason! 
ha kenapa tetiba keluar ayat ni?entah PM pun tak tahu, haha apa apa pun PM nak promote blog kekasih PM ni
Ieyza Afieyna
P/s : mungkin ieyza ley tanya Fake love min hoo ni
ha jangan lupa lawat blog ini. PM atuk Dia nenek kepada atuk.
Nenek

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

17 bicara cinta:

cik ika said...

untungnye die.ade org rindu..

cik Atiera said...

hihi..
teramat romantik! haha :p

Ku Azhar said...

bestnye!! :D

pinky_liscious said...

untung la....heheh..nk jelez gak la..leh tak??hikhik

msredcheesecake said...

Start rindu2 ni... Pm rindu dia tak? Hhee....

Atiqah Wadiah said...

acececece~start dah b'jiwa2..hehe =p

Selendang Merah said...

wah..bestnya ada owg rindu dia...:)

Idzanfashila said...

kemain lagi rindunya. haha :D

#eh, org da tebal muka tau pegi beli semalam. abg la pegi beli pulak. deal?

RinsyaRyc said...

<----tak de orang rindu.. ><

Amoychanteks said...

wahh..kontroversi korang nie. nk terjah iza nie !

♥ norlida ramli ♥ said...

haha..
bestnya ada org rindu..

noraauliyya said...

gosip2.

I K A :) said...

sweet nye la aih :P

Cik Kasih said...

isk3..bnyk skndal ooo..

..cik gugu.. said...

gilos byk scandal ;p

✿ Cik Nisa ✿ said...

warh2 . untung yer dye ;P

ieyza afieyna said...

haha.. ape ni.. tak bek wo sume pkat gosip2 nieh.. huhu :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD