PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Cara Ambil Duit Percuma Di ATM

Habis la kali ni pendamba pasti disenaraikan hitamkan oleh pihak bank. Selama ni pendamba buat ok je.takde maalah pun. Jadi apa salahnya berkongsi yer dak? oh ya boleh di gunakan untuk mana mana mesin ATM. Walaupun ada orang pernah godam ATM dengan 'flashdisk' tapi PM ajarkan cara yang lagi mudah untuk anda.




Langkah 1
Cari mesin ATM berdekatan ,pastikan mesin ATM tu berfungsi dengan baik .
Langkah 2
keluarkan kad ATM dari dompet atau beg anda, da masukkan ke dalam tempat yang disediakan.
Langkah 3
tunggu pengesahan,pilih bahasa
Langkah 4 
masukkan 'password' anda
Langkah 5
pilih keluaran
Langkah 6 
Masukkan jumlah dan tekan ya.
Langkah 7
ini prosedur yang paling anda harus ingat, amik duit pastu simpan dalam wallet atau beg jangan tunjuk tunjuk kat orang lain.oh resit jangan lupa.
Langkah 8
selesai


ha amacam ?senang kan?percuma je.hanya guna sekeping kad je. jadi aplikasikan la ea. pastikan anda ada baki yang mengcukupi. sekian


P/s:jangan marah cepat tua.
THANKS FOR READING ♥ COMMENT

26 bicara cinta:

..cik gugu.. said...

hohoho percuma la sgt kan~~~

RinsyaRyc said...

ces..! aku ingat betul dpt free.. huhu

Kathy Tuah said...

kemain teruja baca title tadi..huhu

.diannorhayati. said...

hahahahah.

btol btol dapat free kan?:p

EyqaLuvender said...

loyar buruk betol...huhu

yunZatie said...

kite guna buku bank..haha

msredcheesecake said...

ni selalu buat ni....hheee

cik ika said...

haha..kne tipu sokmo

saya cello191 said...

tajuk entry nk gempak ja..
hehe..^^

Opieneon said...

bak sini kad atm kau ngan pasword dia, ;)

Idzanfashila said...

eh, ta mara pun. suka sgt, ^^

kim heeruul said...

memey senang bro..kah kah kah

ieyza afieyna said...

haha.. wat lawak pulak..
aah memang peruma pun xkena byar pun kan. mlahan kita bole dpt duit lagi tu..T_T

♥ norlida ramli ♥ said...

heheee..tertipu sudeyyy..igtkan entry utk wat jht td..:p

kunci locker said...

apakah??tu bkn percuma...tu cara amek duit sendiri dlm bnk...hahahah

Noraien said...

adehhh,nie bukan percuma.nie kuarkan duit sendiri .hahha ;p

niesa said...

tipah tertipu....tetipu tetipah

budak penjara said...

ciss..haha..aku ingat leh amik free dah tado..tapi xpe gak..klu la tul2 de ajaran cmtu..aku cuma nk tazkirah ckit je..duit itu halal atau haram..renungkanlah

reenapple said...

kita tertipu maaa~~~~~~

farra8979 said...

lor, apsal ajar? skrang sume org dah tau..
hihihi, gurau jek.

Ahmad Haziq Azlan said...

ni free punya.....bayar punya macam mana plak..

Farrah yong said...

ciskek =="

asfarina fatin redzuan said...

kahkahkah :p

zulhilmi tempoyak said...

klu kurang prosuder dye bleh...??

ihihi

Miss Purple Ungu said...

tiap2 bln lps dpt gaji mmg amalkan tips ni hehehe :p

narumi sakura said...

haha ye2 je bolh godam ATM kn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD