PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Contest TheGarang : Aku Seorang SuperHero!!!

Hai izinkan PM untuk join contest oleh kawan blogger PM Amal Espraza , contest aku seorang superhero, PM amik masa agak lama memikirkan tentang superhero sebab PM tak minat sangat cerita superhero, kalau Doraemon, Spongebob, Lawak kampus tu tak kira superhero plak.

Jadi SUPERHERO yang menjadi pilihan PM ialah....
boleh tak  PM pilih abah PM sebagai superhero PM? selepas dua peristiwa yang hampir meragut nyawa PM , abah PM yang selamatkan. terpulang kalau penyertaan ni tak diterima tapi Abah tetap superhero PM. Kenapa PM nak jadi cam abah PM, sebab dia tak pernah putus asa untuk melakukan sesuatu, contohnya dia nekad nak tukar kereta dalam masa sebulan, dapat, nak besarkan rumah ,dalam proses. apa je yang dia impikan pasti akan dia usahakan. 

Selepas peristiwa maut ini PM memang anggap beliau seorang superhero, PM tak nak jelaskan peristiwa ni sebab da tertulis dalam link tersebut. dan peristiwa kedua adalah sewaktu PM darjah 6 abah PM menyelamatkan PM daripada lemas di Pulau Redang. Waktu tu PM terjatuh dari bot yang dinaiki alhamdulillah atas usaha beliau menyelamatkan PM,PM masih bernafas sehingga hari ini.

Ini je la yang PM mampu cerita untuk contest ini. anda ingin sertai?jom klik banner dibawah. tentang hadiah.fuh memang mantap la.


THANKS FOR READING ♥ COMMENT

9 bicara cinta:

Maya Lisa said...

humm !! maya datang melawatt ^_^


hero maya ayah maya !

the garang said...

gudluck bro. tapi ikutkan syarat patut DQ ni. hehe. takpe. tgk dulu. akalu ada rezeki ada lah tu :D

RinsyaRyc said...

gudluck tau.. ^^

kim heeruul said...

gud luck bro..
ayah lu mmg seorang yg berani..

..cik gugu.. said...

wish u luck brooo...

~Kirin Selama Perak~ said...

tiru aku la tu!!
GRRR!!!

Miss Nadya said...

hehe...ayah nad pon superhero nad jugak...tak sempat nak blogwalking lm2 sebab gunakan berukband paling lambat macam kura2..:)

ieyza afieyna said...

gudluck abg PM ;)

era kecik said...

gud luck ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD