PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Jom Kira 1234

Hai pembaca blog pendamba mawar, hari ni PM nak ajar anda semua mengira.!@#$ eh silap pulak. 1234 la. kenapa?hehe. jom sini pendamba nak kenalkan kekasih baru PM. baru je kenal dia. alhamdulillah dia pun suka PM, PM lagi la suka dia. Delahirkan pada 27 Disember 1991, ala boleh tahan la tak sampai dua tahun umur kita berbeza. Abang harus la tua sikit dari awak, baru la awak boleh panggil PM ni abang. ye dak?haha berangan lebih PM ni , jom PM nak kenalkan 


Dia letak nama monster kecik, tapi ada ke monster comel cam gini.hahaa klik je gambar dia untuk terus ke teratak domo dia. 

buat saudari,
selembar kasih diriku ucapkan
kerna sudi membuka pintu hatimu
menerima teratak ku sebagai teman mu
bukan jua rupamu yang ku impi
bukan pula tutur mu yang ku ingini
tapi kesetiaan mu yang ku damba
keihlasan mu yang ku puja
jika benar engkau menerima teratak ku
rajin la datang untuk bertamu
agar tidak dihias debu
ucapan kasih hanya untukmu
menjadi hantaran hatiku 
buat dirimu kerana menerimaku
sebagai temanmu.
sekian


Terima kasih menjadi follower ke 1234 blog pendambamawar. oh bukan awek PM ni. haha.. mati PM kalau orang tu baca.

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

18 bicara cinta:

era kecik said...

aduh,, jiwangnya ayat.. he he he

pandai PM bermadah.. hehehe

kim heeruul said...

amboi2..cun juga meyh..^^

aZna_naaZ said...

fuy00000

sis92 said...

wah...siap post entri lagi
hehe jiwang pulak tuh :)

noraauliyya said...

weewittttt !

kunci locker said...

wow..terbaek la...dapat awek bru...hahaha...nk gak la masuk blog die...hehehe :)

Sleepingronin. said...

huyoo.....comel pulak..hehehe...

Zul Fattah said...

ko mat jiwang.. haha.. smoga kekal yup

^^eKaTiKaH^^ said...

ehem, ehem..hehe...pandai PM pilih erk?? ^^

reenapple said...

LOL... =D

syazwani 'atiqah said...

jiwang sngt!!hahahaha

..cik gugu.. said...

hahahaha pendamba2~

widiea azira said...

perghhhhhh..suspen btol,ayat tu mcm syair hahahha

Diyana Ali said...

wow bestnya dia, huhu :)

RinsyaRyc said...

comel makwe... kih4..


(bulatmata belum follow pm.. tapi loyal reader taw.. ^^)

RinsyaRyc said...

insyaAllah..

OnE_NiEy ChAn said...

terbaek punye kata-kata..
semart lah PM neh

ieyza afieyna said...

sgt jiwang la pendamba.. hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD