PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

Ben Ashaari Semangat Diri Pendamba

Ben Ashaari sapa tak kenal? anda blogger? tak kenal ben?pi bukak Wikipedia blog. Sebenarnya da lama pendamba nak follow cara ben ni main blog tapi pendamba masih tak mampu. Pertamanya pendamba mintak maaf buat ben sebab tak kredit blog dia dalam entri ni nak suruh anda cari sendiri. 

Pendamba seringkali cemburu dengan ben kerana cara dia blogging memang mantap, setiap masa ada je idea nak tulis. Dan pendamba nampak sekarang dia banyak fokus SEO daripada viral strategi. Pendamba bukan tengok je dia blogging, tapi pendamba kaji cara dia blogging. Dulu masa mula mula join blog pendamba seringkali join segmen dia tapi sekarang tak join da, bagi la peluang budak budak baru merasa ye dak?

ok bercakap pasal semangat. apa semangat yang ben berikan? peh!bohong la pendamba ni berhubung ngan ben, pendamba ni sapa je. Jangan risau setiap bicara pendamba pasti ada bukti. jom baca ini sekejap.

da baca?masih tak percaya? terpulang la.daripada bicara pendamba dengan ben apa yang pendamba nak tekankan untuk anda adalah keunikkan. Anda tahu apa itu keunikkan? Bagi pendamba keunikkan ni macam sesuatu perkara yang mendorong,menarik minat seseorang untuk datang ke blog kita.

Salah satu cara nya pendamba da buat penjenamaan untuk blog pendamba. Daripada situ pengunjung akan ingat pendamba. Dan bermacam macam pendamba ubah untuk blog pendamba. untuk mendapatkan yang terbaik. usaha lah walaupun pernah kecewa untuk seketika tapi pendamba ingat bahawa pendamba masih ada kawan kawan yang menyokong pendamba.

dan pesanan pendamba. carilah kelebihan dan keistimewaan anda untuk menarik orang datang ke blog. itu yang terbaik. terima kasih kerana sudi membaca entri ini. dan terima kasih buat BEN ASHAARI untuk nasihat dan semangat itu.

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

11 bicara cinta:

EYQASARA said...

Ben mmg tak sombong... muke je nmpak smbong.. tp tak lokek bg ilmu.. :) chaiyok2!!

amira afiqah said...

wohooo.syoknyeee komen2 dgn abg ben :).HAHA

aiman mania said...

heeheeheeheehee..abg ben mmg aktif........tapi,blog dia tak berapa comel kalo nak dibandingkan dengan blog pendamba..heehee...^^

Just Mini Love said...

abg ben baik ,, tak sombong pun..
salu mesej2 die kat fb.. huhu..

kalo org sombong confirm x reply la punye..

kathy said...

betul..cari kelebihan sendiri daripada sibuk nak tengok kelebihan orang lain :')

Rtp Farra Arisha said...

indeed mr ben is one of my role model in blogging. he's my inspiration to keep on blogging :) he's friendly and great person.

gunakan kreativiti, kepintaran dan talent untuk menjayakan blog masing2 :)

anamizu said...

suke nengok kartun2
comel kat blog pendamba
ni..kiut miut :P



luv,
cik ana

The day we meet said...

betul gak tu keunikan..mcm blog pm ni time mula2 masuk dh suke la..hehe..ada la tu keunikan tersendiri di mata readers..

btw..nice motivation..keep it up :D

CikTeddyCorner said...

wah..header baru tuh..tomey3 ^^

Falling . said...

header baru,cursor baru,icon baru.. heheheheh.. cri identiti sdri ok.

Ku Azhar said...

hehehe abg ben ok..ramai org ingat dia xnk share ilmu..tp kna bc entry dia dan faham maksud tersirat..bnyk maksud yg ade...gud2 pendamba! :D hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD