PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Doraemon? Wujud Ke


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
hai pendamba kembali, kenapa dah slow update. jangan tanya kenapa. kerana pendamba tak tahu apa yang bermain dalam fikiran ini. apa apa pun pendamba ingin mulakan bicara pendamba dengan video ni..layan 

Ya doraemon makhluk masa depan yang berwarna biru. siapa kata comel?hehe. Ya pendamba ingin berbicara tentang doraemon apa sebenarnya yang pecipta watak ni sampaikan kepada kita. Seperti kita tahu mengenai doraemon, cerita nya ringkas jalan cerita yang hampir sama di mana permulaan filem Nobita iaitu kawan doraemon menghadapi masalah,dan doraemon mengeluarkan barang dari poket ajaib nya dan menolong nobita,tapi kesudahan banyak negatif dimana nobita telah menggunakan alat tersebut dengan cara yang salah.

moral dalam cerita ni sebenar adalah, setiap kesusahan pasti ada saja bantuan yang mendatang tapi bantuan tu jangan disalah gunakan kelak akan membawa pada pada diri kita sendiri..itu sebenarnya moral yang cuba disampaikan oleh pelukis kartun doraemon ni. Jangan ingat kartun kartun cam ni tak memberikan faedah..anda silap,pendamba suka melihat sebarang bentuk,kartun atau iklan sebab pendamba suka kaji apa sebenarnya yang mereka cuba sampaikan. mungkin kita semua boleh berkongsi minat yang sama..ahaks..

Kenapa pilih doraemon?aha..sebab ada sorang tu minat sangat sangat kat doraemon...oh FL...
kenapa dia suka dorayaki? kerana bentuk dorayaki hampir sama dengan loceng dia kot..agak la...ahaks..sekian

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

10 bicara cinta:

yad'z said...

ada seekor kucing..
matanya bulat2...
bla bla bla...
heyy.. takut tikus ka??

ann..annn.. annn..
doraemon~~~

Pendamba Mawar said...

ngeee... takut tikus .haha..:P lagu plkn

..cik gugu.. said...

gugu x mnat doremon sgt.. lbh mnat sin chan.. heheh

Pendamba Mawar said...

ok next time shin chan lak..heehe..mekasih

[k]o{q}i[n] said...

this is my fav kartun ever...!!!!

Pendamba Mawar said...

doraemon terbaik..hehe

reenapple said...

doraemon???dorayaki... macam nama sama je... hahah

imah said...

imah minat kim possible ^^ hehehe

Pendamba Mawar said...

reen>hampir sama..hehe

imah>wah lawan2

farra said...

hehehe...baru dpt on9..doraemon!!!thanks..:)

comel cam pendamba..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD