PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Hanya Ingin Kau Tahu


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Hai salam perkenalan dari pendamba, yang pertamanya pendamba rasa gembira sebab pagi pagi buta online tengok tengok orang wat entri penghargaan kat pendamba. melompat kegembiraan pendamba.ahaks.. 
satu je ayat yang buat pendamba termenung untuk seketika.
Tapi dengar2 beliau sekarang sedang di usha oleh seseorang..so gadis2 malaya jangan frust ye.
Baiklah pagi ni pendamba sebenarnya nak berbicara sedikit mengenai soal Cinta. Bilakah kita ni betul betul dapat menerima cinta. dan bagaimana pula kita nak tahu bahawa cinta sejati yang kita cari telah muncul dalam hidup kita. Kekecewaan penghalang kita menemui cinta yang lain? layan lagu ni ea. 


Benarkah kekecewaan dalam percintaan menghalang kita dari terus untuk membuka pintu hati untuk menerima cinta yang lain? mungkin sesetengah akan kata susah sangat untuk bukak lagi sekali dan ada pula kata mungkin masa yang akan menentukan.

Bagi pendamba biarlah masa yang menentukan sesukar mana kenyataan yang harus kita terima,kita tetap kena teruskan hidup ini sebab bukankah kita diajar untuk terus berusaha sehingga detik nadi kita yang terakhir. Usaha la, ikhlas dalam usaha pendamba yakin akan dapat kemanisan diatas keikhlasan anda.

pada pendapat anda?wajarkah kegagalan yang pernah dilalui menjadi batu penghalang? itu persoalan yang pendamba tinggalkan untuk anda.sekian

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

8 bicara cinta:

~eFFa sLumBeR~ said...

cinta akan hadir tanpa disangka..
ia datang tanpa diundang..

mungkin kita pernah berduka
tetapi tidsk bermakna selamanya kita akan berduka
jangan pernah berhenti untuk mencuba n berharap
kerana kita tidak tahu apa yang menanti kita di hari esok.. =)

Pendamba Mawar said...

insyallah..saya harap dapat bukak pintu hati ni untuk si dia..ahaks

imah said...

doakan yang terbaik punya ^^.. heheh

kim heeruul said...

gua always think positif..
if gua dah break,gua tak kecewa..sebab dh d'tentu kan gua dgn dia tak ad papa..so gua cari la yg lain...

saya cello191 said...

tak pernah bercinta..^^

percaya la..

Edy Fee said...

tak payah la frust sangat..cari je cinta baru.mane leh hidp single

yunZ said...

cinta sejati mase lu kawen nt der

..cik gugu.. said...

errr kne baca n3 ni mcm nada pengacara mazidul akmal sidek ke??

hehehee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD