PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Silap Aku Gatal Ajak Main! tup tup 4 bulan

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Hai pendamba mawar.. entri ni agak serius ya..amik perhatian..akibat kegatalan pendamba dan seorang remaja yang ingin cuba sesuatu yang baru akhirnya ini yang pendamba dapat..laporan mengatakan sudah 4bulan..  silap pada pendamba juga kerana dulu menjelajah seluruh bahagian yang ada dan akibat nafsu yang kuat.. dan perasaan sayang pendamba telah mencabul dan memuaskan nafsu pendamba pada 'dia'.. kini apa yang pendamba dapat?sudah 4bulan.. 




Banyak yang telah kita lalui.. dihentam orang lain kerana hubungan kita berdua, suka duka perhubungan kita menjadi rahsia kita ja.. sayang nya pendamba nak lepaskan, lagi pun sekarang dah masuk 4 bulan pendamba harap kita teruskan hubungan kita..pendamba akan jaga baik baik ,dan terus bersama walau apa pun yang berlaku.. pendamba tak kan curang.. 


ya akhirnya 4bulan sudah blog pendambamawar.alhamdulillah penerimaan semakin baik dengan komen komen dan lawatan lawatan yang diberikan... pendamba gembira memiliki teman teman blogger yang sangat memahami dan dapat menerima cara pendamba menulis walaupun tak sehebat blogger lain, insyaallah pendamba akan teru meningkatkan mutu penulisan pendamba.. yang penting no copycat entri.. semua idea dan buah fikiran pendamba sendiri.


akhir kata dari pendamba,pendamba harap anda semua dapat menerima segala kekurangan yang pendamba ada dalam blog ini ye dari segi penyampaian mahupun kekemasan blog serta design blog ni sendiri.. terima kasih kerana terus menyokong pendamba mawar.. 
THANKS FOR READING ♥ COMMENT

28 bicara cinta:

..cik gugu.. said...

heheh ingat ade owg ngandung 4bln *kejam

Nur Hidayah said...

tajuk gempak :D

Janatul Ashikin said...

tekejut macek!!!!!! adeh!!! skit jntung macek bace....

Popoi said...

hahaha~~ tahniah pendamba! ^_^

Pendamba Mawar said...

gugu>kihkih

hidayah>hehe isi?xgmpak ke?

janatul>eh jgn cam tu

poi>mekasih dude

C.M.Hasib CH said...

congrate.. XD

Pendamba Mawar said...

thnks

nana said...

nana ingt ape la yg 4 bulan ayyookkkk

Pendamba Mawar said...

hehe..nana ni..jgan la bukan2..hehe

yaya | mohd said...

tanjat boboi!!hahaha.
igtkan ape la tdi yg 4 bulan..gud2 :)
troskn berblogging yer :)

Pendamba Mawar said...

yaya..ingatkan apa?hehee..:P mekasih yaya..harap2 dapat kekal

AnNa FaRHaNa said...

baru nak tepon melodi suh abang nazz terjah...gagagaga...

Pendamba Mawar said...

ala jangan gitu..haha..bahaya tu

jannah.ayub said...

thniah ats kjyaan slme 4 bulan ni.. do keep up a gud work :)

Pendamba Mawar said...

thanks jannah..harap2 dapat terus naik..ahaks

cik dot said...

huh! igtkn ap bnd. entry xley bla. huhu

GELANG TAYAR HITAM said...

entry ini agak memberansangkan... hahahaha

GELANG TAYAR HITAM said...

entry ini agak memberansangkan... hahahaha

GELANG TAYAR HITAM said...

entry ini agak memberansangkan... hahahaha

GELANG TAYAR HITAM said...

entry ini agak memberansangkan... hahahaha

GELANG TAYAR HITAM said...

entry ini agak memberansangkan... hahahaha

GELANG TAYAR HITAM said...

entry ini agak memberansangkan... hahahaha

Nur Eyda said...

haha..buat cemas je! hik3...tahniah pendamba! semoga success selalu!

fierul said...

hahaha . hnya mmpu gelak je :)
slmat maju jaya .

cik Beskod said...

first part buat suspen hehe.. btw tahniah.. slmt maju jaya hehe

^^eKaTiKaH^^ said...

heehee..tajuk bukan men lagi..
bdw, tahniah..gud luck ^^

◕‿◕ mrs.Kim Joon said...

HAHA ,tajuk gempak gylerr . taa boleyh belah sehh .

Pendamba Mawar said...

cik dot>hehehe

gelang tayar hitam>cuup2 memberangsangkan..hehe

eyda>mekasih..hehe

fierul>hehe bgusla law gelak.mekasih

cikbeskod>hehe cam citer melayu la

ekatikah>hehehe..mekasih

mrs kim joon>mesti mau gempak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD