PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Mau nye Tak Stim


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
hai pendamba baru je balik dari membeli belah.ahaks.. apa yang pendamba beli? selipar yang ada cop FACEBOOK serta baju yang ada cop BLOGGER miahaha.. buat raya lettw..kihkih.. Ok la dalam keasyikkan pendamba membeli belah, ok layan lagu ni dulu salah satu lagu baru ..best ooo


ok apa yang STIM sangat? pergh da pandai main entri LUCAH plak pendamba ni. betul la entri ni agak 18++ sikit , ok pendamba sambung bicara pendamba tadi, sedang pendamba khusyuk memilih selipar baru sebab selipar lama pendamba da putus, pendamba tertarik dengan sepasang kapel ni. Awek dia takyah cakap ar ayu beb. cam " teringat masa dulu ada seorang cikgu yang sungguh ayu, dia bertudung litup senyum menawan kalbu memang ayu" ok tapi masalahnya tentang pakaian yang dipakai oleh awek tu. tak tahan ooo.. agak agak pkwe yang dia duk gesel gesel tu cam ne la. B***H agaknya...

pendamba teruskan pencarian selipar berlalu meniggalkan pasangan tersebut, tak sangka ramai jugak orang yang lepak malam malam cam ni kebanyakkan dari golongan remaja. mata pendamba melilau mencari selipar, tapi yang nampak adalah awek awek yang berpkaian menjolok mata,wah anda bayangkan pkai baju yang ruangan dada terdedah tu, peh pendamba cakap awek  ni nak membeli ke nak 'menjual'. 

selepas membeli barang yang dikehendaki pendamba pun pergi kat taman,pendamba ternampak pokok bungan mawar.kerana pendamba ni pendamba yang gilakan mawar dengan tergesa gesa pendamba cuba memetik bunga tersebut,dalam tak sedar tangan pendamba luka dan bunga dalam genggaman pendamba rosak. pendamba terfikir sejenak, bunga mawar(perempuan) ni law kita tergesa gesa hingga lupa pada durinya(malu) akhirnya kita yang terluka(maruah) dan bunga itu rosak(nama baik,perempuan itu sendiri). Jadi jika kita ingin kan yang terbaik, pilihlah bunga mawar yang berduri dan berada di tempat yang dilindungi dan tidak rosak.sekian

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

10 bicara cinta:

~eFFa sLumBeR~ said...

aii.. g shopping ke g cuci mata td??
btw, kiasan tu mmg menarik.. =)

yunZ said...

sonok x cuci mata td der

..cik gugu.. said...

hamboih sonoknye dy p cuci mata+shopink ;)

Pendamba Mawar said...

effa>hehe 2 2

yunz mau nye tak..haha

gugu sopink2 selipar puutus

kim heeruul said...

best la shopping kat tempat lu..keh keh keh...tempat 3 in 1..macam2 ada..kah kah kah..

Pendamba Mawar said...

hahaha..semua ada la..:P

Hazwan Arif said...

ayat last tu mmg best

Pendamba Mawar said...

hazwan.. nak alami?? shahbandor ar.haha

I do I need Iman said...

motif ada. n kreatif di bawah ;)

Pendamba Mawar said...

hehe..yang bawah tu je nak smpaikan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD