PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

One- Side Lover

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
hai pembaca blog pendambamawar.. hari ini izinkan pendamba berbicara soal cinta lagi.. mengenai cinta sebelah pihak.. atau lebih senang perasaan cinta pada seseorang, tapi seseorang itu tidak membalas cinta kita.. Pandamba baru sudah menonton satu drama korea.. haha..cerita da lama tapi pendamba baru tengok..
Mengenai cinta sebelah pihak... atau omputih nya... 'one-side lover' eh betul ke pendamba ni..ahaks..apa yang buat pendamba tertarik.. perempuan tu sanggup buat apa saja, dan terima apa saja demi cinta nya..walaupun tak terbalas tapi hasil dari keikhlasan nya beliau mengecapi apa yang di idamkan itu bersama lelaki pilihan nya...

pendamba teringin memiliki gadis seperti itu, dan pasti anda semua teringin pasangan seperti itu,walaupun terpaksa menunggu beberapa tahun,dan terpaksa bergenang air mata tapi dia masih setia... bukan la pendamba akan buat cam tu kat pasangan pendamba.. tapi kegigihan nya dalam bercinta membuatkan pendamba teruja untuk memiliki insan seperti nye..
Cintailah orang yang menyintai kita... tapi ada ke insan yang menyintai pendamba.. mungkin ada kot tanpa pendamba sedari.. tapi macam mana pendamba nak tahu dia cintakan pendamba.. ok da mula berangan...haih
berbalik pada tajuk,pedih kan jika mengalami ni.. cinta sebelah pihak.. pendamba pernah lalui..sebab tu pendamba tahu, dan sekrang pendamba dan lupakan tentang itu.. kata kawan kawan.. buka lah hati terima cinta lain.. cinta dari siapa pendamba sendiri pun tak tahu... ya Cintakan Allah.. itu yang utama .. tapi perasaan ingin dicintai sesama manusia juga tak kan pudar di hati ini...
pada pembaca yang mempunyai pengalaman mengenai bicara ini..kongsilah bersama pendamba..kot kot kita dapat mencari penyelesaian nya

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

18 bicara cinta:

farra said...

penat jd one side lover~:(

Pendamba Mawar said...

do you know how much i need you right now??
mmg penat..:)

syarina syakila said...

wahhh...untungg laaa..

Pendamba Mawar said...

apa yang untung?

..cik gugu.. said...

mesti ade hikmah npe kte bertepuk sebelah tgn ;p

Pendamba Mawar said...

gugu...yeah mesti ada hikmah.. cuba kita je manusia yang sentiasa tak sabar..:)

.M.E.A.S.M.Y.S.E.L.F. said...

:) ina yakin abg akan jumpa org nya

C i k P i p i T e m b a m said...

betul tu . cintai org yg mncintai kita . sesunguhnya , layanan baik diterima . kakakaka .

Pendamba Mawar said...

ina>mekasih

cikpipitembam>hehe..harap cam tu

ana AuNi said...

huhu..like my story!
im always waiting of him even he didn't know that..opss~ XP
tapi semua perancangan Allah..
jgn lebih2..t sndri yg saket..hikhik.. *terasa balek kat dri sndri.. >_<

Pendamba Mawar said...

hehehe..:)

imah said...

tajuk cite korea tuh ape ea?

Pendamba Mawar said...

playful kiss la

TrigYy said...

jiwang sungguh mmber ak ni sorang.. hehhhe

yunZ said...

sgt jiwang triggy

Pendamba Mawar said...

trigyy>haha mana ada jiwang la..hahaha

yunz>mekasih2..hehe

kim heeruul said...

gua penah tunggu org yg gua suka,sampi dia pilih org len..=(

Pendamba Mawar said...

hehe.. sabar la kim ..aku tgu smpai orang tu da bertunang skrang kim dari form 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD