PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Ditipu


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Dalam satu perhubungan ppersahabatan mahupun percintaan apa yang paling tak disukai adalah penipuan.. Best sangat ke menipu dalam perhubungan?apa yang kita dapat jika kita menipu?hari ni pendamba ingin berbicara tentang penipuan... layan lagu ni ea


Anda pernah ditipu pasangan anda dalam satu perhubungan??apa perasaan anda bila anda sedar anda ditipu?hancur bukan?dan persoalan yang bakal diinstall dalam kepala kita .. ' kenapa dia perlu tipu kita?' 'kenapa aku yang ditipu?kenapa tidak insan lain?'.. terdetik pendamba untuk berbicara soal ini kerana... pendamba sendiri pernah ditipu.. 

jadi macam mana kita nak tahu pasangan kita tu jujur ngan kita ke tak?? pendamba bingung memikirkan persoalan ini.. pendamba mencari jawapan pada persoalan ini.dan salah satu jawapan yang pendamba dapat adalah... 

Jika kita mahukan pasangan kita jujur dengan diri kita dalam satu perhubungan,kita mestilah menjadi orang yang jujur dalam percintaan terlebih dahulu..

pendamba tak yakin sejauh mana jawapan yang pendamba dapat ni boleh diaplikasikan atau tidak.. tapi law pikir positif memang jawapan ni boleh diterima pakai... tentang penipuan.. kenapa semua ni berlaku pada insan yang kita sayang.. anda pernah ditipu oleh pasangan? jom kongsikan bersama pendamba..supaya kita sama sama tahu apa kelemahan kita.. apa kekurangan kita... dan kenapa kita menjadi pilihan mereka..

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

7 bicara cinta:

*susayangzaki * said...

Belajar la untuk setia kalau kita nak orang lain setia dengan kita. Kalau sekali kita tipu orang ingatlah tak mustahil esok lusa kita lak yang kena kan (=

cik najihah said...

setuju dengan susayangzaki..
ape yg kite buat akan kite dapat balik..kalau elok elok la kalau buruk burukla

..cik gugu.. said...

ble kte nk b'cnta,kte seharusnya b'sedia utk hadapi semua tu.. bkn cnta lau xde penipuan.. ade bnde kte patut jujur ngan psgn kte tp ade bnde kte patut sembunyikn utk kebaikn b'sama..

Pendamba Mawar said...

pendamba setuju dengan susayangzaki..:)

najihah: :)

gugu: ya persediaan mental tu..:)

kim heeruul said...

gua paling benci bila kejujuran itu tak ada...

kim heeruul said...

gua paling benci bila kejujuran itu tak ada...

Miss Honeys Hasdi said...

so,, sebelum nk ikat sesuatu hubungan ke tahap yg lebih serius pk masak2 dulu... better jadi kawan dr kekasih kan??? sebab kawan takkan tipu kawan.. Kawan akan sentiasa bersama kawan.. :)

#u better listen to ur heart Faizal =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD