PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Paha Mantap! Sangap Aku

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Hari ni betul betul menguji keimanan pendamba, tengok paha je perghh sangap kot. Mantap ,law dapat tu memang pendamba tersenyum kegembiraan la.  Dah la gebu..


Nasib baik pendamba posa hari ni, law tak memang modal pendamba la tu, sabar sehingga berbuka dengan bau yang semerbak. wah!menggugat keimanan pendamba. nak tak nak pendamba ditugaskan membakar ayam hari ni, sabar je la.. akhirnya lepas berbuka tadi dapat gak makan. Alhamdulillah.. Kenyang, tapi tak makan banyak pun kang teraawih entah ke mana. haha.


Ehsan Pakcik pendamba google


mau tak terpengaruh law tengah lapar tengok ayam cam tu..telan air liur je la..eh!tak batal posa kan telan air liur..kihkih..


apa apa pun pendamba da kenyang.waktu untuk beribadat pula..k sekian..


p/s: apa motif pendamba letak paha perempuan tu erk?hurm..entah!
THANKS FOR READING ♥ COMMENT

16 bicara cinta:

aLiAh said...

perh ayam dy.. berkilau2 hihihikkk msti cedap kn??

~eFFa sLumBeR~ said...

gatai benor letak gmbr peha ats tu..
ish3.. pose2..

tomatokering :) said...

HAHAHA KEMAINN MAKAN ;P

fierul said...

nsib bek buka entry nie dh buka posa dh . lau at pdamba tolg gntikn la posa sy . hehe

yad'z said...

untunglahhh buka sedappp.. haha

Ku Azhar said...

sangap seh! :D

farra said...

hahahhaa..seram sejuk baca..

Rafidah Farhana said...

Ayam bakar keee? Eh, ayam apa ni?

Muslimah Optimis said...

shedapnyaaaaaaaaaaaa

yunZ said...

belog makin cantik..haku je burok..n tajuk post makin da improvement..gud job

M.E Z.A.F.I.R.A.H said...

teringat lak ayam bakar resepi mak kat kampung... lama dh xmakan... rindu nye

kim heeruul said...

gua layan dada je..keh keh keh.
ops..jgn pikir lain ok.dada ayam..=)

..cik gugu.. said...

gugu suka paha..

AnNa FaRHaNa said...

oii..pose xabih lagi ni dik oiiiii...hahahahahahhaa...

I do I need Iman said...

hehe. ayam tak bape terliur la. air yang terliur. ;p

Miss Honeys Hasdi said...

ape lah awk nie... hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD