PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

segmen Boy Vs Girl

Hai kali ni PM nak join satu segmen anjuran Aydah dan Khaz. Segmen Boys vs Girl secara ringkasnya segmen ni untuk melihat pandangan seorang lelaki terhadapa perempuan dan sebaliknya. Waw! segmen cam ni la best, masa ni la anda nak kritik lelaki atau perempuan. Disebabkan ada perkataan ,
kau lelaki ? aku cabar kau buat entry cam ni boleh ? sekian 
PM berbesar hati untuk join.
Klik Je banner untuk join.


Sebagai lelaki PM kena menulis mengenai gegurl la kan?cam tu kot.haha. Kalau ada sebarang ketidakpuashatian terhadap entri ni sila kemukakan di ruangan komen. betulkan kesilapan bicara PM kerana ni pandangan seorang lelaki kepada perempuan. 
mengada vs manja
PM boleh terima gegurl yang manja, tapi PM tak suka  gegurl yang gedik dan mengada.  Apa beza mengada dan manja, bila seseorang tu terlebih manja akan berubah menjadi mengada dan PM sangat menyampah perkara cam ni. sikap manja biasanya telah dimiliki secara semula jadi tak kira boboi atau gegurl. tapi mengada ngada ni memang sesuatu yang dibuat buat untuk menarik perhatian orang disekeliling. contohnya bila berkasih, dan mereka keluar bersama perempuan yang jenis mengada ni biasanya akan menunjukkan sikap mereka dikhalayak ramai, semata mata untuk menarik perhatian orang sekeliling. berbanding perempuan yang manja. sikap mereka tidak ditunjukkan kepada orang ramai.
Bergambar
 Tentang bergambar PM tak nak jelaskan dengan lebih jelas kerana PM telah buat satu pandangan terhadap pose perempuan ketika bergambar, anda boleh baca secara jelas di SINI . Muncung tak muncung, jelir tak jelis,peace tak peace semua ada dalam entri tu.
No to family, Yes for lovers
Hal ni PM dapat tengok dari kenalan rapat dan saudara PM sendiri ,bukan nak memburukkan tapi PM tak mahu anda fikir PM cakap ikut sedap mulut je. Apa yang PM cuba jeleskan mengenai point ni ialah sikap perempuan yang melebihkan kekasihnya berbanding family nya. contohnya kalau ibu nya meminta pertolongan untuk melakukan sesuatu, dia seringkali memberikan alasan walhal dia sedang bermain mesej dengan kekasihnya. Tapi jika kekasihnya meminta pertolongan sesuatu, tiada kata tidak untuk dirinya. Cinta hanya untuk kekasih. tapi hal ni lelaki pun berlambak.
Suka menerima Penghargaan tapi tidak pandai menghargai
Ni la point paling ketara yang PM boleh bagi untuk perempuan, mereka sangat suka bila dihargai dan dipuji tapi mereka tak tahu bagaimana nak menghargai pujian itu. Kadang kadang kita mengatakan bahawa hati seorang perempuan ni lembut mudah terguris. tapi anda pernah fikir tak hati lelaki juga bergitu? perhagaan yang diberi dibalas kata perli yang menyakitkan.


cukup la empat poinnt sahaja, yang lain bagi PM, tak melampau sangat. tentang shopping,makeup, gaya pemakaian, its ok for me. Lepak,chill and rilex..sekian.
THANKS FOR READING ♥ COMMENT

11 bicara cinta:

khai artzfar said...

haha terima kasih yer pm :)

Diyana Ali said...

okay je kot. boleh diterima.. hehe :)

RinsyaRyc said...

<----orang laki tak penah bagi hadian.. hek3.. >,<

'Dia' penah janji nak bagi hadiah bday tapi takde smpai skang.. sabo jela~

Rosalia said...

ok yg ni sy terima :D hihi tp sy tak de a sifat mcmtu.

sumaiyah mokhtar said...

huhuhuhu ade yg betul ade yg tk :p

Falling . said...

hehehehe gugu tercalon tak??

The day we meet said...

ok.terima kasih kerana menegur..haha

anamizu said...

ha amek kau GEGURL yg mengade..kan dah kene dgn PM..kehkehkeh =P




luv,
cik ana

najihahfara said...

x semua tapi mostly pompuan cmtu huhu

shamyheart said...

Kite gediks tak? hahaha~

e-lyana said...

haha, xsemua, tapi ada setengah lah gurl macm 2, bukan lelaki jewp menyampah,tapi, i pown:D
btw,itu
pendapat masing2 kan?:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD