PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

Simply Sunday Eka 1

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته




Hai pendamba kembali hari ahad dengan simple suday secara ringkas nya simply sunday adalah penulisan entri yang ringkas dan sempoi..ahaks..tajuk pendamba hari ni adalah Great Teacher Onizuka *drama.

Pagi pagi ahad yang indah sedang khusyuk pendamba main gitar tiba  tiba pendamba teringat faveret drama japan pendamba iaitu GTO , kisah mengenai seorang guru lelaki yang berhadapan dengan pelajar pelajar yang bermasalah.. tapi beliau tetap percaya kan pelajarnya sehingga mereka berjaya..



Walaupun Onizuka *watak utama dalam drama ni tidak mempunya kelayakan untuk menjadi guru,tapi kegigihan nya dalam mendidik pelajar nya dan sentiasa berada bersama pelajarnya berjaya mengubah pelajar beliau yang nakal menjadi manusia berguna..

dan apa yang pendamba nak sampaikan. kalau boleh pendamba nak jadi seperti onizuka.. walaupun nakal,tapi untuk kawan kawan dan insan yang dia sayang.dia sanggup buat apa saja.. pendamba kagum dengan watak onizuka.. anda?bagaimana?apa drama faveret anda?dan kenapa?sekian


THANKS FOR READING ♥ COMMENT

4 bicara cinta:

Aben Idris said...

suke cite Attention Please sbb die best!! xmcm cite awan dania..gedik je..heeee...xpon cite ni ha.....ap tjuk cite tu ek....ala...xingt r citer die!

AnakPakZohar said...

shuke3.... hahahaa....

Pendamba Mawar said...

janatul mana la sy taw tjuk tu..hehe

tadz thanks

nuruhuda_329 said...

suke cite korean "u r beautiful, my girl n full house" 3 cite tu je yg layak duduk dlm lappy saya hahaha:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD