PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

Short Review 2

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Jika sebelum ni pendamba dengan entri short review 1 ,sekarang pendamba kembali untuk short review 2..
Klik gambar untuk ke entri tersebut.. dalam short review 2 pendamba akan senarai kan 6 blogger.. siapa??jom kita terjah satu persatu
Pemilik blog yang memilih lagu right here waiting sebagai background music blog.. kekemasan blog sudah mengcukupi ..banyak perubahan yang telah dilakukan..loading juga memuaskan..
pendamba sarankan penggunaan scroll untuk blog achieve,font yang lebih kemas dalam penulisan entri.. bukan font sekarang tak ley baca tapi cuba dapatkan font yang lebih kemas.. tentang bloglist.. pendamba cadangkan agar saudari meletakkan nama blog dan tajuk entri terbaru sahaja.. tak perlu huraian kerana bloglist di blog saudari agak banyak.. dengan huraian itu sedikit sebanyak mencacatkan kekemasan blog saudari..dan yang pling penting..floating button blog saudari sila rujuk balik kemana link tu menghala..
klik pada nama Fie Rul untuk terjah blog beliau.
Fuh agak segan pendamba bila nama beliau menyuruh pendamba review blog.. kerana beliau sudah lama dalam dunia blog berbanding pendamba yang baru je dalam dunia blogging.. pendamba tak nak cakap banyak mengenai blog dia kerana sangat kemas.. tapi pendamba hadapi masalah dengan shoutmix beliau.. open new tab bila diklik.. itu sahaja kot.. tentang penulisan memang tiptop..klik pada nama untuk ke blog beliau
Pemilik blog yang berlatar belakangkan color pink menunjukkan ciri ciri keperempuanan dan kelembutan yang dimiliki..blog agak kemas dengan susunatur widget yang menarik..
penggunaan widget yang mempunyai fungsi agak sama di blog,lalu lintas,teropong dan pelancong.. widget yang mempunyai fungsi yang sama..cadangan pendamba saudari pilih salah satu yang betul betul dapat membantu saudari untuk menjejak siapa yang datang ke blog saudari..tentang ayat yang ikut cursor tu pendamba tak galakkan penggunaan nya.. dan pendamba sarankan saudari buat scroll untuk blog achieve saudari..dan yang paling penting.. word verification di ruangan komen harap saudari disable kan untuk kemudahan pengunjung meninggalkan komen di setiap entri saudari.
terjah pada nama Nur Izzati untuk ke blog beliau.
boleh ke pendamba terus kepada komen? blog dia yang blink blink mengingatkan blog pendamba masa mula mula blogging
pendamba tak galakkan jumlah entri di home terlalu banyak..law boleh hanya letakkan dua atau tiga entri sahaja.. tentang gambar.. pendamba cadangkan saudari buat new page untuk gambar gambar.. pastinya ini akan menambahkan kekemasan blog saudari.. widget slide show di bawah fan page saudari tu pendamba rasa tak perlu kot.. dan widget selamat datang di blog saudari juga sama..  tentang penggunaan patrik dan adik mia.. dua widget ni hampir sama fungsinya harap dapat pilih salah satu.. yang lain da ok.. 
klik pada nama Nurul Huda untuk terjah blog beliau..
Ha giliran pendamba nak review blog adiq pendamba ni... sapa nak ngorat?meh jumpa ngan abg dia dulu.. taw... adiq pendamba ni baru lagi buat blog jadi meh la kita sama sama menolong dia..
pertamanya abang nak tegur tentang gaya penulisan di blog adiq.. abang sarankan adiq jangan gunakan shortform dalam penulisan .. eja tu penuh penuh baru la senang untuk orang baca.. jangan amalkan gaya penulisan SMS di blog.. yang kedua tentang header. besar sangat tu adiq.. terkejut law orang masuk.. yang lain da tak de sebab abang da komen hari tu..
klik pada nama Lyza untuk ke blog beliau
Insan terakhir yang pendamba review untuk Short review 2 adalah Cik Gugu salah seorang pengunjung dan pengomen setia blog pendambamawar..terima kasih..
pendamba tak tahu nak komen apa tentang blog Cik Gugu sebab Cik Gugu baru saja selesai renovate blog tapi! pendamba jumpa sesuatu.. pendamba sedar pendamba masih baru daripada Cik Gugu tapi pendamba tak berapa nak galakkan la tentang penggunaan shortform dalam entri.. law cik gugu tulis perkataan tu penuh mesti lagi kemas...itu sahaja kot yang pendamba komen..
klik nama Cik Gugu untuk ke blog beliau..
sekian sahaja review untuk Short Review 2.. mungkin kah anda blogger yang bakal pendamba review di Short Review 3? atau hanya di sini segmen ini.. anda masih berpeluang untuk direview oleh pendamba.. link terdapat di Short Review 1.. klik gambar yang pertama di dalam entri ini..sekian.

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

14 bicara cinta:

Lyza Qayudonajew II said...

hahhaha ..oke abg ..header besar er ?? mcm zombi kn klau bru msok ? hehe .. insya allah adQ ubah suai header dan cara penulisan :) terima kaseh abg

Pendamba Mawar said...

ya cam tu la..mekasih trima pandangan

Falling . said...

cth shortform yg gugu guna??

tq review ;)

Pendamba Mawar said...

sebab=sbb
lagi:lg

lagi best law guna ejaan yang penuh...:)sekadar teguran

Qalbi Sakinah said...

pendamba , nak mintak tolong review blog saya jugak boleh ? sbb rasa ada banyak yg xkena dgn blog sekarang ni .hehe ^^,

Pendamba Mawar said...

cik putih.. insyallah..berkesempatan pendmba akan buat ye

CIKAIN said...

menarik :))

Pendamba Mawar said...

cik gadis nak?? follow je step tu...:)

nooghulegha said...

wahh bestnye kene review heeee :P

kim heeruul said...

untung la kene review..keh keh..gua bila..?hihih

Pendamba Mawar said...

follow je step... senang je..masih dibuka

TrigYy said...

shoutbox ea.. rmai yg tak suke shoutbox sbb bnyk spam disitu and rmai buat tindakan m'buang widget itu. pdahal kita boleh dpt pageview jika ia dibuka pada newtab.

p/s: ayat skema sket.. hehhe

NuR IzZaTi said...

PM.. thanks tau rview blog zti.. InsyaAllah zti ikut cara yg PM sarankan.. berat x blog zti?

Pendamba Mawar said...

hehe..edie..kan dulu aku xgunashoutmix gop...hehe

izzati>loading ok...means tak berat la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD