PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

Short Review 1

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
hai pembaca blog pendamba mawar seperti yang telah pedamba janjikan di entri sebelumnya*klik gambar di bawah .
Alhamdulillah ada blogger yang sudi berkerjasama dengan pendamba.. kita mulakan segmen kita ok..
Insan pertama yang bertuah adalah kawan blog pedamba yang baik ni.. tentang blog beliau,loading da laju.. da kekerapan update entri baru pun mantap.. dan apa yang pendamba boleh komen tentang blog beliau..
blog achieve boleh ditukar kepada scroll.. tentang sidebar dan main post law boley buat divider baru nampak kemas.. cam blog skrang nampak agak kusut antara sidebar dan main post..yang lain da ok..
pendamba syorkan sapa yang suka baca entri berbentuk info boleh masuk blog beliau.. klik pada nama beliau untuk ke blog.

Insan kedua yang bakal direview adalah Ana Auni..apa yang dapat pendamba katakan blog beliau ni da ok simple ,loading pun agak laju.. header pun da makin comel..
masterlinky tu law diletakkan dalam satu page berasingan pun ok kot. nampak kekemasan di situ.. tentang bloglist terlalu banyak la law boleh cuba buat scroll..lagi smart.. dan apa yang pendamba nak ana buat.. kekerapan untuk update entri... jangan biarkan blog ana bersawang taw.. itu jangan biarkan visitor masuk kali kedua masih dengan entri yang sama..oh ya tentang banner yang terdapat di blog saudari.. letakkan dalam page juga..baru la kemas..
yang lain semua ok..untuk ke blog beliau sila terjah nama beliau di atas
Insan ketiga yang sudi direview adalah Amalina Zainal... ok yang pertamanya pendamba nak bagitahu pada semua pembaca entri ni.. URL blog amalina zainal telah bertukar.. jadi mohon kerjasama dari anda semua untuk follow balik blog dia untuk terus mendapat update dari blog beliau..  blog simple dan loading amat berpas hati.. dengan header flash yang comel serta kekemasan yang ditampilkan dalam design blog
apa yang dapat katakan tentang blog ni? da banyak kot sebelum ni pendamba tegur hingga blog dia da design cam ni..so setakat ni takde apa apa lagi yang pendamba tak puas hati..klik gambar untuk ke blog beliau.. dengar khabar ada segmen untuk menang kad raya.. law duit raya nak jugak pendamba join.ahaks.
Insan terakhir untuk Short Review 1 adalah Nyamuk Terbang.. pemilik blog yang kemas.. simple.. Header yang cantik susunatur widget yang agak memuaskan hati... 
widget blog achieve tu pendamba sarankan saudari menggunakan scroll ini sedikit sebanyak menambah kekemasan blog saudari dan yang paling penting law boleh pendamba mintak saudari tukar font colour untuk link di blog saudari..kuning agak tenggelam la.. cuba guna color yang lebih menyerlah ,masih boleh dibaca.. tapi untuk lebih kemas itu la cadangan pendamba
yang lain semua nya ok.. klik gambar untuk ke blog beliau..
itu sahaja blogger yang dipilih untuk short review 1..nantikan kemunculan short review 2 dari pendamba sekian.

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

7 bicara cinta:

nurul diana said...

hee , suka blog kak amalina ngn nyamuk terbang . wahh untunglahh kne review ngn retiss bhaii :)

Nyamuk Terbang said...

thanx pendamba :)

diana:: suka yerk :)

cik mate sepet said...

nk jgk..nk jgk..hehehe

.M.E.A.S.M.Y.S.E.L.F. said...

hua! :) mekasih~ terharu, tapi, nape org lain ada blogqoute ijau2 kite xde~ hua! :(ntak aci~ mekasih abang!

Ku Azhar said...

waahhh!!! smua ank2 abah nie?? hehehe
tq abe! hehehe...btl gak kn...

Falling . said...

wahhhhhh untungnye kne review...

cik dot said...

untung r kne review.. huhu ;PP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD