PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

Pulang beraya

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


hai pembaca blog pendamba mawar, ya dikesempatan ini pendamba ingin berbicara mengenai pulang beraya, ya raya dan balik kampung dua perkara yang tak dapat dipisahkan. Jadi pendamba ingin berpesan pada semua teman pendamba agar berhati hati ketika pulang ke kampung.


'Alhamdulillah akhirnya' , itu la bait yang keluar dari mulut pendamba apabila berita 5% kes kemalangan jalan raya menurun untuk tahun ini, tapi tadi pendamba dikejutkan berita tentang kes kematian jalan raya untuk tahun ini semenjak ops sikap dilakasanakan meningkat. kenapa jadi macam ni. 


Faktor ini yang mendorong pendamba untuk menulis entri ni, pendamba ingin tujukan buat semua teman blogger pendamba agar anda semua lebih berhati hati dalam perjalanan pulang ke kampung dan halaman rumah masing masing.


Dalam keasyikkan kita untuk menyambut lebaran yang bakal menjelma pendamba nasihatkan anda untuk memeriksa kenderaan anda, untuk sesiapa yang ingin memandu jarak yang agak jauh pendamba harapkan anda mendapat rehat yang cukup.


Pendamba berdoa agar anda semua selamat dalam perjalanan ke kampung halaman masing masing. Dan akhir kata, berhati hati di jalan raya buat semua.




THANKS FOR READING ♥ COMMENT

3 bicara cinta:

Nyamuk Terbang said...

selamat hri raya
berhati-hati di jalan raya yer

tieka said...

selamat hari raya...take care ye friend...^_^

Izzaty Ishak said...

Berhati-hati juga ye.

Salam Aidilfitri, maaf zahir & batin ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD