PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

Kenangan Pendamba Bertunang


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 

Akhirnya hari yang ditunggu telah tiba... pendamba telah pon menjadi tunangan seseorang... walaupon pendamba ni masih kekok untuk berbicara soal hati apatah lagi mnggalas tugas seorang suami,tetapi ibu pendamba tetap mahukan aktiviti pertunangan itu.. Elia bukan nama sebenar menerima lamaran pertunangan pendamba dengan senyuman..



walaupon perkenalan pendamba dengan Elia ni ditetapkan oleh keluarga masing2 tapi pendamba bersyukur kerana memiliki seorang tunang yang cantik,pandai,kuat agama.. Perkenalan singkat kami telah membawa kepada pertunangan ini.

Tapi hari tidak selalu cerah, cinta itu datang dan pergi.. apakh kekurangan ku,apakah salahku.. kenapa dia telah pergi buat selama2 nya meninggalkan pendamba..mana kebhagian yang kami idamkan... sebaik sahaja mendapat berita tentang pemergian Elia pendamba terus bergegas ke rumahnya..pendamba lihat sukujur kaku tubuh manusia ditengah ruang rumahnya.. pendamba meraung menagisi pemergian beliau...

tiba2 bahu pendamba ditepuk oleh seseorang.. 
'Faiz..Faiz ..... Faiz'
suara itu terngiang2 di halwa pendamba makin lama makin kuat,tangan pendamba trasa dirik.. dan yang terakhir suara pendamba dengar adalah


^

^
'Bangun la da kul brapa ni,cepat solat subuh'

pendamba membuka mata,ayark! mak pendamba betul di sebelah pendamba..apahal berpeluh2 tido tu?ditanya nya dengan jawapan pendamba cover sikit2..cuaca panas ar...kipas slow..letak aircond ar best sikit... dalam hatiku berkata ayark!mimpi rupanya.

Panda tido keke

moral of da story

Basuh kaki sebelum tido
Jgan tido lewat2 nanti terlepas subuh


THANKS FOR READING ♥ COMMENT

4 bicara cinta:

Diyanieee said...

ceyhh ingatkan betul2 daa tadi.. ehehee

Pendamba Mawar said...

kkekeke...:)..amacm?ok tak..hihi

Anonymous said...

teheee.. pandai berjenaka !

Just Mini Love said...

amboi.. ingt betul2 tadi.. hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD