PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

SEGMEN KREATIF BEN ASHAARI KEMBALI | Pendamba Mawar

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته




Kali ni pendamba ubah sikit penulisan pendamba..ok kita ke segmen kreatif Ben Ashaari kembali... hayati bait lagu ni...

Di kedinginan malam 
berteman air mata
pilunya hati ini 
bila kau tiada di sisiku

Menjadi kebiasaan perasaan rindu tu muncul di waktu malam.. bukan nya pada siang hari kita tidak merindu,tapi perasaan pada waktu malam adalah lain seperti siang, bila kerinduan mula merebak keseluruh dasar hati kita, perasaan sedih pula muncul..terutamanya bila seseorang yang kita rindu itu tiada bersama kita..

Apakah ini kasih
suratannya diriku
kau pergi tanpa pesan
tinggalkan daku kesepian

Berkasih sayang, bercinta itu ada lah mainan dalam kehidupan.. kerana adat permainan ada yang berjaya dan ada juga yang gagal... andai kita berjaya dalam percintaan kita akan kecapi bahagianya bersama insan yang tersayang..tetapi jika sebaliknya, mungkin itu bukan takdir yang menentukan bahawa kemenangan dalam cinta adalah milik kita. jadi seharusnya kita redha dengan perpisahan itu

mawar yang kita semai dulu
kini layu terkulai
walau ku jaga dan ku siram
dengan air mataku
sepi terasa bila ku sendirian
kau pergi jua tinggalkan ku sendiri

Percintaan yang telah bertahun- tahun lamanya tak semestinya akan berkekalan,walau seteguh mana,sekuat mana perasaan cinta tu..namun itu tak kan menjanjikan kebahagian percintaan.. akhirnya jika dia bukan jodoh kita dia tetap akan berlalu pergi tanpa kerelaan kita... Gagal dalam percintaan tidak bererti gagal dalam kehidupan.. itu la yang digelar keindahan cinta..ada manis dan ada pahitnya.. jika kita gagal..bangkit sekali lagi jangan pernah takut untuk menerima cinta.sekian.

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

3 bicara cinta:

Ashraf Jalil said...

fuhh nasib baik ade geng yg type segmen panjang..igtkan salah wat tadi sbb ramai org letak header Ben Ashaari n tros post..haha

F A I Z said...

eh kamu pon type pnjang gak ea?? tu la tgok orang lain letak header pastu post jer..hehe.. takpe la..:).. da post pon

fRaMe+LenSeS said...

Assalamualaikum.

Nadh datang melawat blogger-blogger creative enchik Ben A.

Salam lawat, salam ziarah dari Nadh. Nak ucap selamat berblogging.. :)

Nadh nak kongsi cerita 100 Letters of LOVE
. baru ciap ja ni. rajin kalau komen ya. Nadh baru belajar buat cerita ni.. :) Mungkin dengan teguran sahabat semua dapat improve skill menulis Nadh. Maceh ya. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD