PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Lelaki VS Perempuan


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 

Hari ni pendamba nak buat entri berkaitan kaum Adam dan Hawa.. dalam kehidupan seorang anak Adam mesti adanya Hawa.. begitu jua kehidupan kaum Hawa mesti memerlukan anak  Adam .. itu adalah kehidupan

apa yang pendamba nak tekan kan kenapa,mengapa perlu dibeza2 kan antara kaum adam dan hawa ni... kenapa selalu tak berpuas hati antara adam dan hawa..kenapa selalu mempersoalkan kelmahan masing2??



kaum hawa diciptakan dari tulang rusuk kaum Adam.. tapi pendamba sedih... pendamba terkilan.. kenapa membuka pekung di dada sendiri??

sudah la... sebab kenapa ko membenci lelaki...kenapa ko membenci perempuan sudah!!! kaum adam yang benci perempuan...ingatlah ibu mu seorang perempuan melahirkan mu...kaum hawa yang membnci lelaki...ingatlah ayahmu seorang lelaki...memberi nafkhah padamu

persoalan mula timbul bila ego,pengalaman lampau mnguasai diri... yer pendamba pernah membenci prempuan...tapi untuk apa??? takde faedah korang taw tak.. buanglah ego pada diri tu

yang biasa...

lelaki>xsuka perempuan xpndai masak
perempuan>xsuka lelaki xpandai masak ,xpndai imam
whatthe! nanti korang da hidup berdua sama2 tolong menolong..itu pon susa???

lelaki>xsuka prempuan seksii
perempuan>mata lelaki cam nak rogol tgok perempuan seksi
ini pon satu masalah gak...perempuan tutup aurat,xd laki yang tengok macam nk rogol la..ades... tapi pendamba pkwe beli pkaian seksi...wei bodoh la kau law ikut perangai lelaki cam tu..adoiya

apa lagi??

ha bab mngumpat...ini pon korang nk bikin kecoh...dari dulu da dilafazkan oleh orang tua2 mulut orang ni xley tutup...jadi mngumpat ker...mngata ker..hak masing2 la..jgan pertikaikan..lelaki dan perempuan sama...

ok da.. pendamba xnk panaskan keadaan..sebab hal ni... sebenarnya kita sebgai manusia ni byk kelemahan dan kekurangan diri... kita lelaki dan perempuan diciptakan utk hidup bersama supaya dapat saling memenuhi...memenuhi apa?? untuk menutupi kekurangan kita.. 

sedarlah kita... sejauh mana kita memandang serong terhadap seseorang,bgitu jua orang lain akan memndang kita..jga la tutur kata.... lelaki...sekali pon kau membnci wanita... yakinlah kau kehilangan satu kenikmatan dalam hidupmu..bgitu jua sebaliknya

Islam tidak mngajar kita untuk mengeji antara satu sama lain..apatah lagi untuk membenci... jadi lah Khalifah yang disayangi bukan dimurkai... kaum Adam,kaum Hawa ingatlah setiap dari kita ada kelemahan dan kelebihan tersendiri..itu la keindahan ciptaan Tuhan..

Sujud ku padamu, kuhulurkan seribu kemaafanku padaMu Ya Tuhanku ...

p/s: andai entri ini mnyakiti hati sesiapa maafkan diri ini..untuk mnjadi Haters... be pleasure... diri penuh khilaf pendamba


THANKS FOR READING ♥ COMMENT

5 bicara cinta:

kim heeruul said...

aku sokong ko.....^^

F A I Z said...

:) mkasih kim

miss atie said...

ape guna mengaku saudara kalau mengeji . kan ?
HUHU . by the way , betul . semua ade lah faktaaa !! :)

fierapirot said...

betul..fiera pun sokong...=)

F A I Z said...

miss atie>terima kasih..ini pendapat saya.. sedih bila tgok lelaki dan perempuan mmperlekehkan sesama sendiri...

fiera>terima kasih..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD