PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Adik jangan la, Abang malu | Pendamba Mawar

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Gambar hiasan

Adik jangan la tunjuk sangat, abang malu nak tengok.. Dua peristiwa berlaku depan mata pendamba.. harap dapat bagi pengajaran sikit..hehe..


yang pertama semalam sewaktu pendamba lepak kat kedai makan, tiba- tiba datang sorang awek ngan mak dia..fuh body mantap...pedih mata pendamba ni tengok.. pkai baju yang takde lengan ..putih gebu..comey gile...pendamba pon apa lagi alang alang rezeki duk depan mata..apa lagi tatap la sepuas hati..comey..tapi! tak sayang ke lengan tu law tercalar..hehe.. pendamba pelik la..datang ngan mak..tapi pkaian cam tu..waw! nak salahkan sapa??

yang kedua sewaktu pendamba lepak kat taman shahbandar waktu tu pukul 6 petang... pendamba da penat jalan jalan kat tapak ekspo.. so lepak la tepi laut jap.. nak tengok pemandangan.. tapi 'pemandangan' lain plak da yang ada... sedap nye adik duk main peluk peluk,rapat rapat pipi.. jeles abg taw..hehe.. 

ok da baca cerita tu?? moral sekarang apa nak jadi ngan remaja sekarang?? nafsu muda menguasai diri.semua nak ditayang.. kot yer pon da 'sangap' pi la lain..tak yah la open sangat.. Allah itu Maha Mengetahui kalau buat dalam hotel k semak k..tetap tak ley sembunyi la... ingat la remaja cuma sekali so semua nak try??Jaga hati,jaga agama,jaga maruah diri.. jangan murah sangat... sekian

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

11 bicara cinta:

zacky ~786~ said...

adehh ~ tau laa.. budak zmn skrg ni.. ishk3..

Tengku Nizam said...

comel gambar hiasan ko tu , haha.. nape tak letak aku je kat gambar tu ? hahaa

Doktor Cinta said...

zacky> tu la..awak plak yang segan nak tgok diorang..haha

tengku nizam..> haha.. itu je dinampaknya...haha

fRaMe+LenSeS said...

hihihi. .:)

sergeant keroro said...

gambor hiasan nak mantop,haha XD

diorang hanyut, maklumlah remaja

EYFAalias said...

akhir zaman biasa la :D

Doktor Cinta said...

gambar taik minat.. enti pon taik minat..tu la remaja sekrang..ish xpham

Cik Asma BLuppy said...

pompuan pom skit mate tgk mcm tu...

Doktor Cinta said...

hehe.. sama la cik asma..hehe.

bibirmerah said...

hummm..nampaknya..dunia semakin hari semakin hampir kiamat..semua org da xda perasaan malu..:(

Doktor Cinta said...

btul tu bibirmerah..semakin mnghampiri akhirat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD