PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

3 Perkara


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 

3 perkara yang pendamba buat hari ni adalah...

pertama ,pendamba pergi ekspo harga blog..fuh ramai orang..traffic jemm.. cuaca panas lagi..namun itu bukan la perkara yang boleh melunturkan semangat pendmba ..akhirnya pendamba dapat gak tgok harga blog pendamba...xd la mahal sangat..mungkin pendamba ni baru 35 hari dalam dunia blog kot..sbb tu harga tak naek lagi..cam tanah ar..mkin lama makan mahal harganya nyer..




lepas dapat keputusan kat ekspo tu,pendamba pon drive  la lancer pendamba gi klinik ... ye la cuaca pnas terik sekarang senang dapat sakit..bimbang gak.. hangin gak la bila jlan nk g klinik tu ditutup sebb sambutan hari wesak..tapi apakan daya demi kesihatan,pendamba gagahkan diri utk drive ke klinik tersebut walaupon terpaksa menggunakan jalan yang agak jauh. sampai jer klinik tu.. tgok xd orang..haih tutup k ?pendamba berbicara dalam hati.. rupanya waktu rehat... Pendamba pon tgu la sampai hbis rehat tu..doktor terus pgil pendamba sbb pendamba kan hencem..selepas blog pendamba diperiksa ..hasilnya...mmg berpuashati..tiada jangkitan


Selesai urusan kat klinik ,pendamba pon drive lancer pendamba tu g mahkamah syariah.. ada kes keluarga ckit.. tp alhamdulillah semua kes selesai..tiada perbalahan berlaku..susah jgak masing2 nk terima pendapat...tapi pendamba berjaya handle...


kes ni da berlarutan selama 5 hari baru selesai..hehe..semua da bahagia... byak kertas kerja diusulkan kepada pihak mahkamah...haha.. jadi pendamba buat keputusan..da kputusan nya terpaksa dirahsiakan... sekian..pendamba letih la drive lancer hari ni..penat da...sok la plak entri len...:)


THANKS FOR READING ♥ COMMENT

4 bicara cinta:

~Kirin Selama Perak~ said...

pendamba mencari cinta?
:)

F A I Z said...

haha..kantoi ngan adik ipar plak..haha..:)

Azlan The Type Writer said...

encik faiz kita dah kaya~~~

http://azlanthetypewriter.blogspot.com/2011/05/debaran-semakan-keputusan-pspm-2.html

F A I Z said...

haha,,kayo pkcik nak...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD