PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Anak | Pendamba Mawar

  • Lahir ke dunia .. menangis .. mak gak jaga.. kasi susu .... kasi makan ... Kenyang .. diam ...Senyum je mak .. penat ... anak tidur baru mak tidur...

  • Besar sikit .. dah boleh berlari .. mula gigit mak .. haaa... mula la tamo dengar cakap .. haaa..Mak sabar jer dengan perangai anak kecilnya ..
  • Lagi besar .. dah leh cakap .. mula laaa nak lawan cakap mak.. haaa.. tu belum sekolah .. Mak sabar jer .. anak dia dah mula bijak ..
  • Besar lagi.. sudah sekolah .. tapi mak bagi makan lagi... tapi ada dah tanda tanda nak memberontak.. mula berkawan .. tamo dengar cakap mak.. Mak tersenyum.. ingat masa anak dia baby dulu.. comel jer .. sabar je mak ..
  • Besar lagiiii ... mak gembira.. anak dia dah pandai .. lulus exam.. cemerlang.. bijak.. nak teringin nak tengok anak dia berjaya... Sejuk perut dia .. kan ?
  • Tapi ? Anak ?? Haa.. tak teringat pon jasa mak .. Apa yang dia ingat ? tekak dan perut dia jer .. Apa yang dia ingat ? Kegembiraan yang seketika jer ..
  • Sebagai anak , kena fikir mana yang patut diutamakan .. kegembiraan ibu bapanya atau dirinya sendiri ? Apakah lupa apa yang membanggakan mereka .. Pastinya kejayaan anak anaknya ..

    Berat ker tugas seorang anak??

    C/P dari Brader Ben Ashaari.. Terima Kasih

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

0 bicara cinta:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD