PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Ambil Gambar | Pendamba Mawar


 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Faiz baru lepas tangkap gambar di kedai yang berhampiran dengan rumahnya. sekarang ,dia cuma perlu menaiki bas untuk ke Jabatan Imigresen supaya dia dapat membuat pasport baru untuk dirinya.


setelah hampir sejam menunggu di perhentian bas, bas pon tiba. Faiz naik dan disebabkan bas itu penuh sesak, Faiz mengambil keputusan untuk berdiri sahaja sambil tangannya memegang gambar yang baru diambilnya di kedai tadi.

Tiba- tiba, bas itu brek secara mengejut. Faiz terlepas gambarnya itu lalu terjatuh ke bawah tempat duduk penumpang. Faiz tunduk dan mencari gambarnyaitu tadi. Bila dia nampak gambar tadi berada di bawah tempat duduk seorang perempuan, Faiz berkata..

" kak... boleh tolong angkat sikit kain yang akak pakai itu tak? saya nak ambil gambar ni...!!"

oppssss..cam da terlebih..hehe..pendamba mulakan entri hari ni ngan entri kelakar*kelakar k? hehe.. senyum da permulaan hari .Insyaallah akan terus senyum sehingga tutup hari ni..sekian 

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

17 bicara cinta:

Azlan The Type Writer said...

selak je kain tu...

F A I Z said...

haha dia segan kot...:)

Cik Teddy said...

haishh..ape la,sruh jela akak tu tlong ambik..huhu

kunci locker said...

nak !! ok dah komen..cmni ok kew??hahaha...tp kn entri ko ni lawak..jgn selak kain owg 2...kng mkn penampo !! hahaha

Pembawa_Wacana said...

hahahahaha

NuSaNa NoSa 91 said...

hahahahaha~ asal xmain selak je?? ^_^

Harfiz@Bizstudent said...

Selak2 ni jangan main....naya nanti,hahahaha

kunci locker said...

http://kuncilocker.blogspot.com/

F A I Z said...

sapa2 yang saya promote blog..komen dan tinggalkan link anda yer..:)kerjasama anda amat saya hargai

blackroses said...

http://roziana81.blogspot.com

~CiK TiNieY~ said...

amboi2...spannya dik faiz ni ye...;p

http://zihnunfatin.blogspot.com

F A I Z said...

hahaha terima kasih

mad khaz said...

hahaha,terbaik! nice lah bro

jemput singgah ye :)

http://platunkhaz.blogspot.com

kotak bulat said...

bgus2... mintak kebenaran dlu.. hehehe

F A I Z said...

nanti sy masuk kn blog kamu smua ok..:)

kim heeruul said...

keh keh keh..
amboi suruh akk tu angkat kain sikit yerk..ingt kan nak suruh akk tu tolong angkat kan gmbar..hehe

F A I Z said...

susa plak dia nk amik kan gambar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD