PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Khas untuk Chipmunk




السلام عليكم ورحمة الله وبركاته  
hai semua..hari ni pendamba nak kenalkan sorang retis..haha.. kita tgok gambar ni ea...


kenal??tu chipmunk..nak taw sapa dia yang sebenar?? meh terjah header di bawah


Klik la law nak tgok..hahaha... dia retis...haha... apa2 pon dia ni salah sorang kawan pendamba yang pendamba kenal kt SB.. eh knapa nk review blog dia pendamba?? bukan la..sebenarnya..nk buktikan kat dia yang pendamba pon retis..hahaha..*mesti dia cakap pedulik apa aku..haha...
tapi tak sefames dia la...haha.. meh nk introduce sikit sapa pendamba ni... retis bab muzik ja...hahaha...*sombong giler ayat
 nampak tak??bukan retis ker tu???fuh da macam Ramli Sarip da tu..haha




gambar terakhir... ko pernah tgok Nur Kasih tak KSP??  pendamba ar sebenarnya Aidil tu...hahaha


sekian..wahaha..ni la entri tak bermakna...apa2 pon kawan2 yang bace entri ni..jenguk2 la blog member pendamba si chipmunk tu ea...adios amigos..as salam

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

6 bicara cinta:

~Kirin Selama Perak~ said...

watdapak?
apasal kau amek gambar ngan bini aku,tiz zakiah?? !!!!!!
kekee.
tq bro sebab promote blog picisan aku ni.
:)

F A I Z said...

sebb aku aidil y sebenar dlm cite tu..hahaha..tiz beria nk amik gmbar ngan aku.bkn aku nk..hahaha...:) no hal

kim heeruul said...

perh..dpt bergambar dgn tiztiztiz..sumpah aku jeles..hehe

F A I Z said...

hahaha... ilex ar..xmarket cam aku bgambar ngan retis j la..haha

~Kirin Selama Perak~ said...

lantak kat kau !
:D
`

F A I Z said...

haha,,jeles lettew

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD