PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Ben Ashaari | Pendamba Mawar

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Dalam kesibukkan Chipmunks yang sedang merajuk kerana ingin blog  nya dipromote oleh abg Ben.. pendamba pula gembira kerana abg Ben follow blog pendamba.. untuk intak dipromote mungkin belum lagi kot..ye la pendamba sebulan lebih baru terlibat dengan blogging..mana mungkin abg Ben nak promote..
Tipu ar pendamba yang abg Ben follow pendamba..ish anda tak percaya??? ni ada bukti beb,.

 Terima kasih pendamba ucapkan pada Abg Ben.. yer juga tak lupa pada IR yang sudi follow blog pendamba ni.. dan pada semua terima kasih..

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

15 bicara cinta:

sergeant keroro said...

untunglah abang ben sudi follow =)

Doktor Cinta said...

wah keroro jua komen cini>hehe... alhamdulillah rezeki

~Kirin Selama Perak~ said...

gua merajuk ngan dia ni !!!

kim heeruul said...

tahniah la ..
tu bermakna blog ko dah feymes..hehe
dia pon tak follow aku..keh keh keh..

Doktor Cinta said...

kirin>hehe..jgn la majuk..rilex ar..blog ko pernah kena promote kn

Doktor Cinta said...

kim> femes xd la..alhamdulillah..rezeki

ZIPPO MILLER said...

Perghhh Best.... Gempak gile...

Doktor Cinta said...

zippo>alhmdulillah rezeki beb

bibirmerah said...

Same with..Bro Ben following me tooo!!!! Btw I'm following yours..do follow me back ok..thx!
http://bibirmerah-bibirmerah.blogspot.com

Doktor Cinta said...

bibirmerah>i will.. thanks bro

Sharif Dez said...

Wah, cantik lah angka tu abg Ben.
252 tu... hehe..

Jom Sertai Cabaran Ni.

Doktor Cinta said...

hehe..abg ben pandai pilih nombor..hehe

NuSaNa NoSa 91 said...

waaaaaa~ ni tuah shin chan ke?? keen jeles.. T_T

GreenAppleKu.com said...

salam perkenalan..

Doktor Cinta said...

nusanenosa91> alhmdulillh.rezeki..


greeappleku.com>slm pknln jua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD