PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Lebarkan Sayap | Pendamba Mawar



 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Setiap blogger mesti nak blog nya dikenali orang kan?? begitu jua pendamba.
Pendamba ucap terima kasih pada kawan pendamba ni. Kirin Selama Perak II sebab dia iklankan blog pendamba dalam blog dia..terima kasih yaw..tolong pendamba..baik kan dia.... nak bukti??

nampak yang nyanyi tu...pendamba la tu..haha

strategi kedua pendamba nak lebarkan blog pendamba ni beriklan kat Amal Espraza .. walaupon tak bayar lagi tapi dia da letak banner pendamba..keke.. 
nampak lelaki pegang ros putih tu.. pendamba la tu

tapi pendamba masih terkilan... tak dapat beriklan di blog dua orang ni.. yang first brader Keyrull ni..hurm law dapat beriklan kat citu kan best .. lagi sorang ni blogger otai ni...korang klik la untuk terjah...sekian

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

4 bicara cinta:

MaiRa QuEeN said...

jles...nk jgak2!!

F A I Z said...

hehe.. pi la join..:)

Ecah Shafiee said...

bile plak ksp kasi free ads tu..arghh..x aci..

F A I Z said...

ngee.xaci??ish2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD