PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Terasa Ditipu Oleh


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 

 Anda pernah ditipu?atau anda memang expert menipu..

Hari ni pendamba rasa pendamba telah ditipu oleh sebuah syarikat minyak yang tak asing lagi la kat Malaysia ni.. 

kalau sebut memang korang taw la STESEN PAM MINYAK ni .. tapi biarlah pendamba rahsia kan.. apa yang diorang tipu??

secara jujur nya pendamba pengguna setia ron 95.. tak der dilayan nye ron 97 yang mahal cam emas tu..tak mampu weiii... tetapi buat kali pertamanya tenggiling besi pendamba minum ron 97 hari ni.. sebab nya petugas kat pam tu cakap..
' maaf la bang 95 habis tinggal 97 je..'

Pendamba da terdesak sebab mengejar masa so bg minum gak ar kat tenggiling besi pendamba tu.. pendamba bukan nak citer sal ron97 atau ron95 apatah lagi diesel..

Apa yang pendamba tersa tertipu..logik ker syarikat minyak yang mempunyai nama besar di malaysia tak de minyak??logik ker? budak sekolah boleh ar tipu.. pendamba budak bisnes la wei... boleh dikatakan pengurus cawangan stesen minyak tu BODOH la law dia ley bagi alasan minyak habis...

nampak benor menipunye... takkan la tak cek stok...bodoh betul walaupun RM5 je yang diisi,tapi hangin sey..tertipu... bodoh betul..nk marahkan adik yang isi minyak tu cian plak kat dia dia tak taw apa2 hanya ikut perintah.. tapi yang pengurus tu..law la benar ron95 habis...satu ayat jer pendamba ley ucap kt pengurus tu..' mintak hantar surat berhenti kerja la'... 

Lain kali law tengok stok da sampai paras kuning, terus la buat pesanan baru ar maju perniagaan tu sbb stok sentiasa ada..ni nak tgu stok duk paras merah..hurm tak smpai setahun lingkup ar bisnes kamu..

Kerja biar ikhlas.. jgan kerja demi nak duit jer..bukan Tuhan jer tak suka..orang2 sekeliling pon tak suka.. sahabat rasa logik tak alasan yang diberi 

p/s: Ini pendapat pendamba,tak logik sangt syarikat besar tak de bekalan minyak..alasan paling bodoh untuk diterima oleh pendamba 

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

4 bicara cinta:

Amira Chan said...

Sekarang susah nak carik peniaga yang jujur kan? =,="

F A I Z said...

yer btul tu... skrg mmg susa nk cr y jujur..byk y mnipu

Ahmad Syarif said...

aku rasa aku tau stesen minyak kat mana..
kat batu 6 tu kan??

F A I Z said...

bkn ar... kt umah aku ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD