PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Harapan ku luahan ku

Tatkala airmata kau menitis,
kau akan mula memejamkan kelopak mata,
Pada saat itu kau akan dapat melihat aku sejelasnya

Pabila kau mula melupakan
Mula tidak memperdulikan sesiapa
Percayalah saya insan yang akan lebih fikirkan


 Hati ku masih berlayar
Mencari insan yang tak kan ku temui
Diri ini percaya lafazmu
Percaya bicara mu
Tetapi semua penuh dusta

Dirimu bukan sesorang yang ku nantikan
Bukan seseorang yang ku idamkan
Salah ku telalu menyintaimu
Khilafku terlalu mudah jatuh pada katamu
Kekuranganku terlalu ingin merasai erti percintaan

Disebabkan dirimu,aku menerima penyiksaan
Pernyiksan daripada menunggu
Tak mungkin aku dapat serahkan sepenuh kasihku padamu
Itu mungkin salahku
Itu mungkin silapku
Itu mungkin kekuranganku

Untuk berpisah dengan mu
Hanya sesaat
Tapi untuk melupakan mu
Purnama bulan belum cukup unutk menyatakannya

Dirimu seseorang yang pernah aku cintai sepenuh hatiku
Seluruh jiwaku
Tapi sekelip mata kau tinggalkan diriku
Sehembus nafas kau berlalu

Merinduimu
Adalah dosaku
Menyayangi
Adalah dosaku
Kerana mu aku menaggung dosa dalam diriku

Akhirnya aku menangis sendirian
harapanku
kau  bahagia kelak
usah dipermainkan hati
jika engkau belum bersedia


ps: ayat terabur..hehe...itu yang bermain difikran ku..lala

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

4 bicara cinta:

yad'z said...

sape lah buat abg kite kecewa nieh.. meh nak babap die mehh..

F A I Z said...

biasa la stiap insan yang pernh bcinta mesti pernh mrasai kekecewaan gitu jgk abg..:)

kim heeruul said...

sadis abis..
still teringat kat ex lg la tu..aku paham..^^

F A I Z said...

luahan hati jer kot..teringin gak nk bukak kisah baru..tapi xd calon ag

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD