PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Bakal Musuh | Pendamba Mawar


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Siapa bakal musuh pendamba ni?? nak kenal? law korang SBians korang tak kan asing lagi dengan nama ni..
kenapa pendamba musuh ngan diorang?? musuh ni bukan la bermaksud pendamba  amik pisau ,pistol bagai pergi serang diorang... tapi musuh disini bermaksud bersaing... persaingan secara sihat la..
Pendamba kagum sebenarnya ngan dua orang bakal musuh pendamba ni.. so pendamba nekad nak jadi macam diorang ramai yang kenal..dan ramai jugak yang sedang menunggu untuk menghentam mereka..
Itu sebabnya pendamba gelarkan mereka bakal musuh pendamba. Mereka berdua ni banyak tolong pendamba dalam berblogging..  satu je kita jangan sombong nak menegur.. tebal muka tak salah law kita nak belajar..
apa apa pon pendamba tetap hormat diorang sebagai teman pendamba.. even kami tak pernah jumpa.. dia duaorang tu slalu la jumpa..hehe ..tapi pendamba masih nak ucapkan terima kasih kerana bantu pendamba..
sekian . 

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

2 bicara cinta:

~Kirin Selama Perak~ said...

takda hal..
:)

F A I Z said...

haha.. siap ar musuh2 ku..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD