PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

Gadis bertudung Oren


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 

Bila kenangan lama muncul kembali masa kini...

menjadi tanda tanya dalam diri pendamba .. adakah itu 'dia'?? pendamba cuba mendapatkan kepastian itu..ternyata itu bukan insan yang pendamba pernah sayang dahulu..

Tetapi mirip wajahnya hampir sama.. pendamba pon gatal la usha2 album gadis bertudung oren ni.. apa yang dapat pendamba gtaw...mmg sama...mungkin ada sedikit perbezaan..tapi hampir sama... 


walaupon perkenalan cuma di SB tapi kenapa gadis bertudung oren ni mempunyai wajah yang hampir sama ngan dia.. pendamba mula menjadi segan..menjadi takut untk bkawan apatah lagi untuk menegur.. takut cinta lama berputik kembali dek wajah yang hampir sama.. memang wajah bukan mnjadi ukuran dalam sesuatu perhubungan tapi bila kenangan lama datang menjelma itu yang menakutkan pendamba..

beza umo  pendamba dengan 'dia' juz 2 tahun.. dan bila pendamba survey tentang 'gadis bertudung oren' ni juga 2 thun...kenapa bgitu byk kebetulan .. apa2 pon pendamba tetap akan menjadi kawan yang baik.. pendamba akan lupakan tentang rupa itu...walaupon 'gadis bertudung oren' ni pendamba cam melalui gambar...tapi sama...ahhhh..... perasaan..perasaannn....lupakan cinta lama...ukuhkan persahabatan..

p/s : 'dia' salah seorang gadis yang pernah pendamba cinta.. 'gadis bertudung oren' seorang gadis yang pendamba kenal di Sahabat Blogger.. siapa?biarlah menjadi rahsia



THANKS FOR READING ♥ COMMENT

4 bicara cinta:

shigellazoster said...

wah gitu.... pelanduk 2 serupa kot.. :) hee.. mesti timbul rindu kan

Pendamba Mawar said...

yer mungkin la rusa kembar.hehe..:).. first tyme tgok gambar..haih..tibe teringat..cm ner nk berdepan.. rindu tu kompom2 la ada..:)

kim heeruul said...

girl yang ko maksud kan tu mcam Fiera pierot jerw

Pendamba Mawar said...

no komen......haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD