PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Jemputan Perkahwinan

Hai pembaca blog pendamba mawar, maaf pendamba terlalu sibuk semalam, insyallah pendamba akan melawati semua blogger yang datang bertandang ke blog pendamba ini. Dan pada masa yang sama pendamba telah menerima satu berita sedih. Tapi takpe demi anda semua pendamba akan tetap bersama anda.


Biar pendamba bicarakan mengenai berita sedih dulu ya, petang semalam pendamba telah menerima satu surat elektronik. Yang menyatakan
Content: Dear customer, you have exceeded the 5GB/mth usage (Celcom FUP). Pls purchase additional volume or we reserve the right to control yr broadband speeds. TQ
Jadi faham fahamkan la jika pendamba lambat sikit membalas lawatan saudari dan saudara. Pendamba juga berharap anda tak lari dari membaca bicara yang pendamba sampaikan. 


Sekarang kita lebih serius, mengenai jemputan kahwin. Mungkin ini kejutan buat pendamba dan anda juga. Eh tetiba pendamba nak kahwin? pendamba tahu mesti ramai yang kecewa dengan keputusan pendamba ni. Tapi nak buat macam mana apabila da sampai seru kita harus melaksanakan.


Pendamba jugak terkejut kerana secara tiba tiba pendamba akan bernikah. Pendamba baru mengenali gadis itu dalam tempoh masa yang singkat. Tapi keputusan penikahan telah diambil. segala persiapan telah disiapkan. Pendamba mintak maaf buat gadis gadis yang mendambakan cinta suci dari pendamba.


Pendamba sertakan sekali bukti bahawa kami akan melangsungkan pernikahan. Maaf jika pendamba tak setia dengan anda semua. Insyallah pendamba akan pegang madah ini

Cinta itu tidak menjanjikan sebuah rumah tangga aman damai, tetapi penerimaan dan tanggung jawab adalah asas utama kebahagiaan rumah tangga. Cinta hanya sebuah keindahan perasaan, cinta akan bertukar menjadi tanggung jawab apabila terbinanya sebuah rumah tangga.



haha .. Terkejut pendamba baca komen dia.. miahaha.. semua cerita diatas hanyalah rekaan. kecuali pasal celcom. pendamba sayang korang semua..sekian
THANKS FOR READING ♥ COMMENT

17 bicara cinta:

Ku Azhar said...

aiyookk!! hehehe tu tnda syg dari celcom tu :p

Noraien said...

hahaha.yeyee,nak mkan nasi minyak .

reenapple said...

pergh... nanti jgna lupa kirim kad jemputan yerk.. haha

widiea azira said...

perghhh..baru nk frust menonggeng td..maen2 rupenye..haha

z a z a said...

cinta allah yg hakiki.


btui dok btui dok?
















btul3

Bilal binti Robah said...

whoa terus up jadi entry
hahaha
doa2 la
mana nak taw kot mmg ada jodoh
ehek

:P

msredcheesecake said...

bilal, tindakan berani... hheee... salute... kalau jadi korang ni mesti ingat kisah ni sampai mati...

pendamba, ada bran?

fierul said...

wahhh . igtkan btul tadi .haish .. hehe

Opieneon said...

kau ni, terkejut aku, tiba2 je, apapun aku doa kan tuk kau, hehe

Cik Kasih said...

ehem2..pndamba ni kaki pompuan ek?haha..
moga2 brtemu jodoh yg baik..amin!

Cik Asma BLuppy said...

ingatkan sy nk dpat kakak ipar td.. hahaha....

kalu betol, pe salah nye kan?

nurul diana said...

erkkk hahaha ingtkn btoi2

ayuna ayuni.. said...

hahahah....

ingat kan betol2 la wei...~~~

cepat bebenor nak kawen nyeeeee...

hakhak

ieyza afieyna said...

ceh ingat kwin betul2 tadi..
baru nak frust menonggeng. HAHA..:D

Kidding >.<

sian pedamba xdpt bw sgt.. tapi jgn lupe ye singgah blog ieyza walaupun line dah mcm siput tu. hee

..cik gugu.. said...

msg cnta dr clcom.. special tuh.

Edy Fee said...

ahaha gempak giler komen blogger tu.haha ape lagi..kwawin ramai2

Eyda Syahida said...

errrrr.. =____=''

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD