PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Akhirnya Dia Melafazkan

Hai pembaca blog pendamba mawar. sihat ker? pendamba berbesar hati untuk berbicara mengenai perasaan. bila seseorang telah melafazkan kata cinta pada pendamba. Agak terkejut kerana tidak percaya, tapi ternyata lafaz itu benar. Pendamba berada di alam nyata bukan di alam fantasi. Menjadi lumrah seorang manusia ingin dicintai dan menyintai, jadi pendamba tak kan lepaskan peluang ini.


Jika Benar dia dah tercipta untuk pendamba apa salahnya pendamba menerima hati beliau dari mengharap pembalasan cinta yang tak pasti. kata pujangga,
Kamu tidak akan pernah tahu bila kamu akan jatuh cinta. Namun apabila sampai saatnya itu,  raihlah dengan kedua tanganmu dan jangan biarkan dia pergi dengan sejuta rasa tanda tanya dihatinya.
Jadi peluang ni akan pendamba gunakan sebaik baik nya. pendamba tak ingin hidup sendirian lagi.


Ah tipulah pendamba ni! buat cerita jer.. ok anda tak percaya kat pendamba?ok jom pendamba ada bukti.


Permulaan cinta kami


Jika ini yang anda katakan penipuan dari pendamba, tak tahu la nak bagi bukti macam mana lagi. tu terang da tulis. LOVE U 2!! IndaHnya hidup ini..

Dan untuk buah hati pendamba ni. Terima Kasih kerena,
Menjadi follower pendamba yang ke 1100.  Anda boleh klik link dibawah untuk ke blog beliau.
NORLIDA RAMLI
LUAHAN HATI PADA PENDAMBA

sekian. Terima kasih.

p/s: ni entri penghargaan.. hehe.. segala cerita tu nak bagi best je..maaf norlida.dan pendamba ngan norlida takde apa apa pun.hehe..


THANKS FOR READING ♥ COMMENT

21 bicara cinta:

ChaCha said...

aishh..igt betul..ehhehe

..cik gugu.. said...

aahahahahh~

Cik Kasih said...

adess..ingtkan btol..waaa..encik kasih curang! ahaha..
wink3..canteknya blog..!

fierul said...

huhu tertipu . hehe . suka sgt ayat nie .
"Kamu tidak akan pernah tahu bila kamu akan jatuh cinta. Namun apabila sampai saatnya itu, raihlah dengan kedua tanganmu dan jangan biarkan dia pergi dengan sejuta rasa tanda tanya dihatinya."

hafiz hafizol said...

wahhhh... untunglah Follower dia ramai.. !!! Untungla.. ad org love dia.. untunglah dia :)

mohd syuib bin khalim said...

terbaik:)

TrigYy said...

hak3.. sukew la tu cinta2.. wink wink

ayuna ayuni.. said...

hahahah...

ok, cuak jap...

heheheh

ieyza afieyna said...

WAH..

hee.. untung la pemdamba bercinta dgn kak norlida tu.. :D

Miss A said...

hahaha.. baru nk tumpg hepi.. mntang2 folower die ramai.. ececeh.. aku nk folow la norlida tu :D

Noorsha Muhamad said...

wah..ada peminat..hehe..

♥ norlida ramli ♥ said...

hahahaa..terbaik la entry ni..thanks!

msredcheesecake said...

ngada lah... drama pulak... berjaya tipu msred..hheee

reenapple said...

lol.. ngatkan apa betul3 tadi... huhuh.

p/s- mesti bahagia kan... =)

ruby sarip said...

hahaha :D..

Idzanfashila said...

kalo betul pun ape slhnya kn? :D

Noraien said...

phewiiiit ! haha :D

Bigdaddyz said...

ini penipuan namanya...:)

kim heeruul said...

haha...gua ingt betul2..tp kalo bebtul..alhamdulillah la..=)
tahniah follower dah 1100..=)

azie Cheesy said...

semoga berjumpa dgn cinta sejati dan moga bahagia k.. :)

fuuyooh said...

adess..ingtkan btol. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD