PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Pendamba Cabar Ben Ashaari

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


tu dia.... berani betul budak faiz ni cabar abg ben.. tak waras ker?? hehe.. ok sebenarnya.. pendamba akan cabar diri pendamba untuk lawan ben ashaari.. 

seperti di awal dia berblogging ,post post dia tak dapat sambutan gak..tapi usaha demi usaha,peningkatan demi peningkatan dilakukan akhirnya? siapa yang tak kenal Ben Ashaari? semangat dia buat pendamba teringin nak cabar dia.. 

Dia pernah tulis " Jangan salahkan penonton jika stadium kosong sedangkan corak permainan tidak berubah dan tidak bermutu" bait itu akan pendamba pegang .. itu bagi semangat kat pendamba untuk mencabar dia.. pendamba taw abg ben ni memang pantang dicabar..hehe..

Pendamba bukan artis,bukan tokoh korporat , bukan menteri , bukan dato' untuk dikenali tapi pendamba insan biasa yang tak dikenali..insan penuh khilaf... Abg Ben pon cam tu gak pada awalnya ,tapi skrang? kalau abg Ben boleh berjaya kenapa Pendamba tak boleh berjaya..

Jadi? pendamba akan tetap nak cabar abg Ben Ashaari.. Bersedia lah abg ben.. abg ben tak nak dikenali sebagai otai..wah jadi dia blogger 'baru'  dan pendamba juga blogger baru.. so pendamba layak la nak mencabar abg ben kan.. bak kata dia .. persaingan secara sihat..

Abg Ben tunggu la insan bernama Pendamba Mawar Cabar Abg Ben

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

7 bicara cinta:

r-5 said...

bagus bro terskan usaha. aku support ko~!

Ashraf Jalil said...

steady2..Yearghhh!!

Doktor Cinta said...

terima kasih..:) hihi

m!SsRahEnA said...

wah semangat nye die..pape pun gudluck..

Doktor Cinta said...

semangat itu penting

muchang said...

terus semangat nak join!! :)

hamzah ian said...

perghh.. nak cabar apa ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD