PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Aksi budak Sekolah


Pendamba tak tahu apa nak jadi ngan pelajar sekolah sekarang.. mau yang tanpa sensor?

.

.

.

.

.

.

.


THANKS FOR READING ♥ COMMENT

25 bicara cinta:

Saiazuan said...

teruk..manusia akhir zaman.. :(

zulayha aziz said...

dunia kiamat gamaknya....!

nurul diana said...

teruknye , mmalukan kaum prmpuan je

yusraydah amani said...

teruk tul la diowng nie...JATUH MARUAH PEREMPAN LA SENGAL

Akak said...

itu budak...jgn terkejut mak buadak pun ada gak..

cikOREN said...

macam2 zaman skarang..ada yg lebih truk dr 2..

farra said...

errghhhh!!nauzubillah

Noraien said...

teruk betol laaa..dh x ingat azab akhirat kowt !

..cik gugu.. said...

buwekkkkkkkkkkkkkkkkkk~~ geli2..

khairul asrol said...

ish .. ape la budak2 ni .. dunia akhir zaman dah kita ni .. hmm

MEh La Singgah Sini pulak .. =)

nureenina said...

haisyh! terok~

tieka said...

ish2...teruk dh nie...

Ai-Sis said...

pon boleh.sesuatu yang sangat bagus untuk menyedarkan tentang dosa dan pahala.

Ku Azhar said...

diorg pinta penampo :p

syazwiena khan said...

pakai tudong satu .
ciom dua .
pmpn sama pmpn tiga .
neraka empat :)

Mawar Biru said...

budak zaman sekarang ni macam2 perangai, elok dekatkan mereka dengan agama supaya insaf sikit

- zuriey - said...

betul ke cium tu..ke tolong betul tudung atau lain2

QUEENPINK said...

hmmm...cium ke nie? queenpink tak tahu la..huhu...

~DisEbaLik kEgEmBirAaN~ said...

nauzubillah... bdak2 zaman skunk nie da mula nak buat bnde2 yg x baik... walaupun yg pakai tudung...

Miss Moots said...

agak2 la...dah la berpakaian uniform..tempat public pulak..

Nyamuk Terbang said...

ish ap nie
kalau sesaja nm brgmbr pn
agk2 la

RinsyaRyc said...

err.. aku salu buat camtu ngan kengkawan... siap peluk2, pegng2 tangan n cium.. pipi..

gamba tu jek kut yg buat ghempak..mungkin dia tengah bisik2 kut..

--->tidopun same2 sekatil kalo takut hantu.. kihkihkih.. pi we all normal.. masing2 ade pakwe ^^


http://bulatmata.blogspot.com/

Ezad Skytech said...

tak paham betul la dengan budak2 zaman sekarang ni..ish..ish..huhu~

fierul said...

haish jenis cmtuh pon ada . dunia2 .

PUTERI SALJU said...

dunia akhir zaman...
astaghfirullahalazim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD