PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Ada Power

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Hai pembaca blog pendamba mawar, pendamba nak tanya anda suka tengok power rangers tak? jika suka sila komen entri ini. Dulu masa pendamba sekolah menengah cerita power rangers memang jadi penantian pendamba setiap minggu. ok tunggu power rangers dulu baru start latihan bola sepak. sekarang ni da ta tengok da sebab jalan cerita da tahu.


Tapi pendamba seringkali dimarahi mama pendamba. katanya ' da besor besor pun tengok power rangers ag, perangai cam budak budak!' ok itu katanya ,pendamba diam je sebab pendamba lihat pelakon  cerita power ranger ni semua da dewasa. jadi? ni cerita untuk budak kecik ke? sebenarnya pendamba menonton power rangers atas dua sebab yang pertama pendamba suka tengok costume dan robot diorang. yang kedua pendamba gunakan sebagai landasan untuk belajar bahasa Inggeris. Jadi tak salah kan? 
Dikesempatan ini pendamba nak kongsikan video dan gambar power rangers yang menjadi kegilaan pendamba dulu.

dan berikut beberapa keping gambar untuk mengenali power rangers.




dan disebabkan kehilangan kerja da sekarang


aduan dan kritikan sila kemukakan diruangan komen..sekian 

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

7 bicara cinta:

..cik gugu.. said...

minat gilew2.. siap ade movie dia lg dlm lappy nih.. hahahah~

Pendamba Mawar said...

hahaa.. pendamba nak..nak la

ehaminnie said...

penah pink power rangers dulu!

eh? skew gilax pix last to
"will fight giant monsters for fodd"
kekekeke

izni said...

kite tak minat power rangers.
kite minat naruto .

heheheh.
:)

saya cello191 said...

lorh...sekolah menengah,,

ingatkan time sekolah rendah~~^^

reenapple said...

kita pom suka gak power rangers dan sebarang karton...
sekarang nie pom.. mak selalu marah bila nak tengok power rangers... hehe

fierul said...

hehe dlu ikt abg tgk citer goku ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD