PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Hasil lima bulan

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Dalam sedar tak sedar blog pendamba sudah mencecah lima bulan. Terima kasih diatas kesudian semua pengunjung yang telah menjadi teman pendamba dalam dunia blogging, dan terima kasih kepada > klik gambar rumah di bawah>


kerana sudi menjadi teman pendamba yang ke 1000. Selama lima bulan pendamba dalam dunia blogging banyak yang pendamba telah pelajari, dan masih banyak yang perlu pendamba pelajari. Bukan pendamba nak bermegah pada angka 1k yang pendamba miliki tapi sekadar penghargaan pendamba buat mereka yang sudi menerima blog pendamba. 


Selepas ini pendamba akan cuba meningkatkan mutu penulisan pendamba yang teruk tu, pendamba sedar pendamba banyak kekurangan dalam penulisan , dan pendamba akan cuba menambahbaikkan pernulisan dan gaya bahasa dalam entri pendamba.


Yang terakhir pendamba nak ucapkan terima kasih buat semua yang telah menjadi sahabat pendamba di dunia blogging ini terutama yang selalu datang blog pendamba,komen entri pendamba dan membantu pendamba dalam tutorial.


Follower ke 999 juga tidak dilupai..klik pada gambar kartun dibawah.


oh. dalam 5 bulan ni alhamdulillah Nuffnang semakin percaya pada blog pendamba. bukti?


sekian.

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

18 bicara cinta:

yad'z said...

uit typo tuh.. 1000 bukan 100.. hehe.. btw.,, congrats.. ^^

RinsyaRyc said...

wohoho.. tahniah.. ^^

http://bulatmata.blogspot.com/

ehaminnie said...

wah!!! 5 bulan dah 1k? glew lah.. sy dah setahun lbeh pown bwu 29 follower jek xP good job lorh :))

kotak bulat said...

tahniah! kipidap ye.. :)
pasni target 2000 lak..

Cik Asma BLuppy said...

wah... otai!
tahniah.............

TrigYy said...

tahniah fllower da 1k. eh, bnyk btol BE.. good2x..

kim heeruul said...

dh seribu dah..cepat nye..hehe..tahniah..=)
keep moving forward..=)

saya cello191 said...

teruskan berblogging...^^

Fathin Fazila Razali said...

alhamdulillah... tahniah sebab ramai yang percaya dan sokong blog pendamba.. semoga blog pedamba menjadi blog yang sering dikunjungi oleh pembaca lain sebagai salah satu bhan bacaan wajib mereka apabila online!. kalau ada masa terluang nanti zyla tulis pasal pendamba k.. apa2 zyla akan infrm.. :")

kunci locker said...

wah...ok..tahniah bro...BE tu blh la blnje aku kn...hahahah

Miss SheiLa said...

heheheh..best la 5 bln je

[k]o{q}i[n] said...

tahniah..leh la promotekan blog saya lak...huhuhu

sha my heart said...

pergh, 5 bulan dapat 1000 follower dan BE berjela2?
Tahniah =)

anda ada bakat berblogging =)

fierul said...

taniah pendamba . teruskan usaha ye :)

I do I need Iman said...

tahniah dear. mmg tabik spring ;)

kunci locker said...

bila nk blnje aku??aku serang ko kng...hahahah

mirahashime said...

TAHNIAH , AND HAPPY 5 BULAN ^_^ semoga terus berminat dalam dunia blog :)

..cik gugu.. said...

untunglah~~ tahniah ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD