PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Cinta

Mencari yang sempurna, tapi diri belum sempurna
mencari yang cantik, tapi hati sendiri tidak cantik
mencari yang baik, tapi diri sendiri belum baik
mencari yang setia tapi diri sentia tak setia
mencari cinta yang ikhlas, tapi diri sendiri tidak ikhlas

ps : ramai yang frust pendamba cakap nak kahwin..kekeke.. single ni..meh ngorat pendamba.penat sikit baru pas date ngan Yunz Zatie .. Date bawa parent?hahananti pendamba cerita

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

17 bicara cinta:

Noraien said...

Ramai orang mencari pasangan yang baik dan beriman dengan harapan pasangannya itu dapat membimbing diri mereka. Tapi tak ramai pula yang cuba memperbaiki diri untuk menjadi seorang yang baik dan beriman untuk membimbing pasangan mereka.

carik lah yg lebih kepada AGAMA (:

ishiko said...

begitu kita, begitulah pasangan kita

ayuna ayuni.. said...

orang kata.

kalau nak cari pasangan, tengok diri sendiri dulu.

kalau tak berapa baik, cuba untuk jadi yang terbaik.

kalau kita taraf2 pasar malam, kita dapat pasangan taraf pasar malam jugak.

kalau kita taraf2 surau masjid, pasangan kita pon di kalangan tu jugak.

so, kalau kita nak pasangan yang selalu BERBISIK dengan ALLAH, kita pon kena menjadi seseorang yang selalu BERBISIK dengan ALLAH juga.

ni kata-kata salah sorang cikgu dulu....

:)...heheheh

ieyza afieyna said...

orang baik untuk orang yg baik..
insyaALLAH..

untung la dapat dating kan.. hee


pendamba, tadi ade komen kat blog ieyza kn. kenapa erk muncul di bhagian spam ??

RinsyaRyc said...

malas nak ngorat.. mak aku tak suruh... ekekeke.. ^^


http://bulatmata.blogspot.com/

saya cello191 said...

tu yang takut nk mencari...^^

Maya Lisa said...

alololorh... takpe.... kalau ade jodohh... mesti ade sebab kenape kita dapat yang kurang atau terlebih bagus dari kita sendiri...

Nyamuk Terbang said...

fuyoo date x ajak

reenapple said...

bak kata 1 ayat tu.. lelaki yang baik diciptakan untuk perempuan yang baik dan vice versa...
tapi nak cariyang baik.. kita kena ubah diri kita dahulu menjadi ke arah yang lebih baik... =)

NaUrAh♥ShAzWaN said...

suka ^_^

Cik Kasih said...

ouh..dating ek?gatai noh..

Edy Fee said...

ahaha mgorat jgn tak ngorat

man said...

setiap insan ada kekurangan...
terima seadanya...

Opieneon said...

macam ukur baju di badan sendiri la kan, betul ke tak ayat aku ni, terima kasih pendamba, hehe

kim heeruul said...

perhh..lu dpt date dgn yunz zatie..cayalah..siap bwk parent..^^

pinky_liscious said...

doa yg terbaik agar dipertemukan ngn mr.right..insyaalah.. :)

Cik Asma BLuppy said...

u curang... kahkakkah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD