PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Layak buat kekasih?

Mana pilihan anda dan apa pandangan anda


klik gambar di atas untuk entri 
Bersyukur aku anti wanita


jom bantu klik

untuk tips dan trik untuk newbie .klik spoiler di sidebar

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

17 bicara cinta:

Nyamuk Terbang said...

haha reject2

chekgu kechik said...

biaselah tu..tgh kapel semua nk menampakkan kebaikannye tu..tapi lps kawen taula camne..hehe

cik ika said...

tgh kapel tunjuk baik,caring..cbe kawen nt..hik3

Pondok Usang said...

sebelum kawen.. makwe tersepak batu, batu di marahnye.. dah kawen bini tersepak batu, bini balik yg kene marah.. bute ke? hehe...

Original CikTeddy said...

x layak lngsung cmtu!knpe yerk blh jadik cmtu?

Idzanfashila said...

da terbalik skrg ni. haishh~

ieyza afieyna said...

tau xpe.. adik beradik pun selalu berkira. klo dgn kwn2 atau kekasih snggup je tolong..hurm..

.ain. said...

nasib baik ain bukan mcm tu. HAHA

msredcheesecake said...

Bila susah cari mak jugak... Yg tolong ikhlas mak jugak...

ZaTy zUlAiKhA said...

reject jaa ! atau humban ke longkang ! haha ! :D

kim heeruul said...

perlu ke dgn family pon nk berkira.?
tak baik tahu.nice entry.=)

Rosalia said...

terasa sikit :( tp yg pakwe tu tak dgn mak tu dkg2. nakal kan sy ni.hihi

pinky_liscious said...

Ank x kenang budi tuuu. Heee

anamizu said...

hamboi dgn mak pon nk berkira ke??
cissss~ :P






luv,
cik ana

Woofer Storm said...

memang macam tu zmn skg ni,.

*pelikkan dgn mak sndri pun nak berkira.grrrrr

reenapple said...

yg bersama ibu tu buat ayat macam bersama kekasih..

Diyana Ali said...

tak patut lgsung .

kalau dah kawen pon, tnggungjawab tetap pd family :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD