PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Nyanyi ke tunjuk body

Hai pembaca blog PM kali ni mungkin PM buat perubahan sikit dalam penulisan..hehe kita tukar tukar la kasi meriah sikit.
jangan lupa klik sini, sini, sini

Situasi berlaku ketika berada di sebuah kedai karaoke


Moral :
nak pi tempat ramai jangan la pakai pelik pelik
nanti orang sibuk bercerita tentang anda.

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

17 bicara cinta:

kim heeruul said...

gua pakai ala2 kpop pon org sekeliling dok pndg then ngumpat
panas je.

Ahmad Haziq Azlan said...

abe nampak apa je
hehe

Noraien said...

huh,tak suka betol macam nie.pergi tmpat ramai awam tue pakai laa molek2 ckit.aien selalu tgok tau,perempuan skrg pergi pasar pown pakai macam nak pergi club .haishhh,ape nak jadi ntah !

CekbOlat-bOlat said...

yey.. bolat bangga dpat tekan button comment.. haha *sblomnicaritakjumpe


okei2,, err gua pkai ape yg ptut jer -,-"

zulhilmi tempoyak said...

meluat gla.
klu aku pakai ketat kang org kata nangka busuk dibungkus lak.

diskriminasi la....;p


spe yg pkai ketat tu ye. nk google ni..hihi

bighagenjo said...

alahh,, bukan tak tau,, berpakaian tak menutup aurat ni kan mendatangkan fitnah,, dia yg pilih nak dirinya di fitnah.. lepas tu salah kan orang lain cakap2 buruk pasal dia..

kalau tanak orang bercakap.. tutuplah aurat,, insyallah tuhan akan lindungi kamu dari fitnah.

sara pedrosa said...

kita yg tgok ni cuci mata jela..

cik ika said...

ee..nyampah tgk owg kai seksi2 ni..

nurul diana said...

x suke kot , sakit mata tngokk

faizulosman said...

org yg seksi ni x malu ke???
aq yg trpandang pn da rase malu...

Idzanfashila said...

kononnya style la tu. haishh!

ieyza afieyna said...

betul2.. igtkn sume laki suka yg seksi2 je.. tpi mesti pnas klo kne kutuk dgn laki ni..sebb prempuan seksi slalu menghrap pujian dari insan lelaki... kebiasaannya la..

cik najihah said...

opsss...panas tu huu

Rosalia said...

gua pakai jubah la nnati leh tak Pm?hahaahhah

Ana Farhana said...

huhu,pakai tak serupa bikin,dua dua dpt dosa..

Norlida Ramli said...

br syiok jd perhatian kot..huhu

fierul said...

dunia sekarang . ermmm harap mereka sedar jugak nnti . :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD