PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Spontaneous Thursday #24

Aku bukan seperti aku yang dulu, aku bangkit dari kegagalan, aku sedar dari lamunan kekecewaan. Kini aku mampu berdiri dengan cara ku tersendiri


THANKS FOR READING ♥ COMMENT

17 bicara cinta:

shiema sufian said...

shiema suke ini :)

Tira Pengemis Maganda said...

yer setuju...

kim heeruul said...

ya..bagus

Norlida Ramli said...

bagusla..adik akak ni dh bgn dr mimpi..haha :p

sha my heart said...

chill, chill =)

LM :) said...

nice one :)

Miss Eiza said...

macam tu baru cool =)

Azmie said...

cool... =)

fierul said...

bagus .. bagus ..

Umie Artoqiemie said...

well done!

^^eKaTiKaH^^ said...

yup, bangkit dari kegagalan tidak semestinya kita gagal dlm semua perkara :)

smilenajah93 said...

kegagalan adalah penentu kejayaan :)

RinsyaRyc said...

kegagalan tu punca kejayaan~ ^.~!

Original CikTeddy said...

yeah like me..huahaha

.ain. said...

good jang oi.. jgn dikenangkan yang lepas tu. jadikan pengalaman

era kecik said...

yeah! era setujuk.. hehehe

Rosalia said...

good :D berdiri dikaki sndiri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD