PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Alhamdulillah Aku selamat menjadi suami sah

Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana Dia telah memperkenankan doa hambanya ini untuk melengkapi ebuah kehidupan dengan memiliki seorang pasangan yang sah. Walaupun agak gementar gila berhadapan dengan jurunikah, alhamdulillah dengan semangat dan keikhlasan yang ada dalam diri, lafaz nikah berjaya dilakukan dengan sekali lafaz.

Ramai tetamu yang datang , mengucapkan tahniah. Walaupun agak penat melayan rombongan tetamu yang hadir tapi PM gembira kerana semua berjalan dengan lancar. Cuaca hari ini juga ok seperti merestui persiapan yang telah dilakukan sebelum ini.

klik gambar diatas untuk lihat bekas tunang PM yang jadi tunangan orang

Ramai guru guru yang ku kenal, ramai jugak kawan kawan yang ku kenal hadir dalam majlis ini. Semua bertanya padaku, "kau bila plak nak kahwin?" PM dengan selamba je jawab "tak de calon lagi". habis tu cerita kat atas tu beria macam ko kahwin? PM jawab.. " PM kuli je angkat pinggan dan gelas.hehe. Bila la giliran PM plak ye. PM pernah bertunang..

klik untuk entri kenangan PM bertunang

Kawan kawan da ramai yang bertunang, berkahwin. Dan mereka rajin berusaha dah sekarang ni untuk.... #faham2 la. PM? hahaa ada rezeki ada lah.. apa apa pun PM sangat penat hari ni..k la sekian

kawan jangan lupa klik






THANKS FOR READING ♥ COMMENT

18 bicara cinta:

Nyamuk Terbang said...

tudia gatai naa

Noorul Amera Adnan said...

selamat bertunang PM bila tiba masanya nanti *wish awal2 hihi >.<

RinsyaRyc said...

ehehe... Untungla pernah bertunang..


>,<

zatiey said...

tak lame giliran PM lah pulak...hehe

Miss Purple Ungu said...

waa...saspen betul PM ni
baru nk ucap slmt pengantin baru huhuhu

rebellist duck said...

cis, aku ingatkan ko kawin tadi. tertipu aku. malas aku nak komen...

ieyza afieyna said...

ingat PM yg kwen tadi.. hee..

ala jgn risau.. ade jodoh x kemana kn..

setiap org ade jodoh masing2.. :)

ascil.punye.lah said...

amboi hg PM.ingat kn betul2 tadi.haha.

takpe,sikit hari lagi,adalah jodoh tu.

Nurul ain said...

wahhh.. bila turn nak naik pelamin ni PM??
Inspirasi Nurul Ain

I do I need Iman said...

doakan kebhgiaan awak. haha. ;p
igtkn betul tadi. sebek tak kne lempang.

Nizam Ijam said...

awalnya hang nak kawen..haha

cik ika said...

cepat2 la PM kawen ea..t kawen jmput ika aw2

kim heeruul said...

kalau nasi minyak dah siap masak.
jgn lupa jemput gua yerk..hihi..=)

KizZ said...

Huuu..Bila la Kiz ni nak bertunang plak ya..

sha my heart said...

=)

Diyana Ali said...

kalau dah tertulis jodoh tu mesti ada . hehe

ZaTy zUlAiKhA said...

ahah ! cepat-2 lha PM kahwin uh! uuhuhu !

Honey Liyana said...

Heehee...ingtkn PM yg kawin...Apa2 pn jmpt taw bila da smpai giliran PM yg naik pelamin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD